NetSprint wdraża swoją platformę NetSprint USE w Opoint AS – działającej w 6 krajach europejskich firmie monitorującej media. Celem wdrożenia jest umożliwienie wzrostu archiwum artykułów Opointa, przy jednoczesnej poprawie wydajności oraz zwiększeniu możliwości zadawania złożonych zapytań.
Norweska firma Opoint AS dostarcza usługi monitoringu mediów w 6 krajach europejskich. Usługa dostarczana jest klientom końcowym pod marką Opoint Monitor. Obecnie firma monitoruje prawie 14.000 serwisów internetowych publikujących wiadomości w 24 językach, w tym ponad 2.300 polskich portali. System Opoint Monitor indeksuje obecnie 300 tysięcy artykułów dziennie. Ze względu na rosnącą w bardzo szybkim tempie ilość zgromadzonych danych, zdecydowano się na wdrożenie najnowszej, 64-bitowej wersji silnika wyszukiwawczego NetSprint USE.
Rozwiązanie NetSprint pozwoli na pełnotekstowe przeszukiwanie bazy kilkuset milionów artykułów we wszystkich dostępnych w Opoint Monitor językach. Wdrożenie systemu przyniesie również dodatkowe korzyści w postaci zaawansowanych opcji wyszukiwania i porządkowania wyników. Zakończenie projektu planowane jest na 4. kwartał 2009 roku.
Firmy współpracują od początku 2007 roku. Pierwszym etapem współpracy było udane wprowadzenie w Polsce pod marką NewsPoint flagowego produktu norweskiej firmy – Opoint Monitora. Wdrożenie zaawansowanej platformy NetSprint USE jest naturalnym rozszerzeniem współpracy pomiędzy firmami.
„Naszą ambicją jest pomoc dużym wydawcom europejskim w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów związanych z wyszukiwaniem. W tym kontekście współpraca z Opoint jest dla nas bardzo cenna. Pokazuje, że nasza technologia umożliwia efektywne przeszukiwanie wielojęzykowej, jednej z największych europejskich baz artykułów” – komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl
To już druga umowa NetSprint w Norwegii w obszarze Enterprise Search. Wcześniej podpisano umowę z Edda Media – wiodącym wydawcą norweskim na wdrożenie NetSprint Information Access Platform. Jest to zintegrowane rozwiązanie przeznaczone dla dużych wydawców online, m.in. portali informacyjnych. NetSprint IAP umożliwia efektywne przeszukiwanie i kontekstowe powiązanie treści, co wpływa na poprawę użyteczności oraz ułatwia użytkownikom dotarcie do wszystkich poszukiwanych informacji.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.