NetSprint zakończył kolejne zagraniczne wdrożenie autorskiego rozwiązania adserwerowego. Platforma nsContext została uruchomiona w norweskiej sieci reklamowej AdPower (www.adpower.no), zarządzanej przez Edda Media AS – czołowy norweski koncern medialny.
Wdrażane rozwiązanie, dostosowane do specyfiki języka norweskiego, oparte jest na autorskiej platformie nsContext. Platforma ta została stworzona przez NetSprint w oparciu o doświadczenie związane z budową Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowej. Projekt prowadzony w Norwegii to czwarte wdrożenie platformy poza Polską. Wcześniej rozwiązanie wdrożono w Danii, na Litwie i Łotwie. Testy prowadzone były od początku maja, a od 15 września platforma działa na zasadach komercyjnych. Wraz z rozpoczęciem działalności sieci uruchomiony został serwis www.adpower.no.
Edda Media AS, spółka zarządzająca siecią AdPower jest właścicielem kilkudziesięciu tytułów prasy drukowanej, portali internetowych oraz kanałów radiowych i telewizyjnych w całej Skandynawii. Należąca do niej sieć AdPower skupia 40 portali. Lista serwisów dostępna jest na stronie: http://www.adpower.no/annonsorer/hvordan-virker-det/hvor-vil-mine-annonser-vises.
Szacuje się, że rynek reklamy PPC w Norwegii w 2009 roku wart będzie około 1,3 miliarda koron norweskich (ponad 150 milionów euro), z czego 30% wydane zostanie przez reklamodawców na reklamę w sieciach kontekstowych. Z naszym partnerem stawiamy sobie dwa cele. Pierwszy to zdobycie silnej pozycji na norweskim rynku reklamy kontekstowej. Drugi to wzrost przychodów Edda Media przypadających na każde 1000 odsłon ich serwisów. – mówi Artur Banach, Prezes NetSprint.pl.
Przygotowane dla AdPower rozwiązanie nsContext umożliwia wydawcom zarządzanie sprzedażą i emisją różnych formatów reklam kontekstowych na stronach wydawców oraz ich partnerów. nsContext wspiera zarządzanie emisją reklam m.in. poprzez dokładne statystyki z emisji i klikalności reklam, stałe wsparcie konsultantów oraz bieżące usprawnianie adserwera pod kątem indywidualnych potrzeb klientów.
Ze względu na dotarcie serwisów Edda Media do lokalnych społeczności rozbudowano funkcjonalności rozwiązania umożliwiające zarządzanie i sprzedaż oraz targetowanie reklam przeznaczonych dla poszczególnych regionów.
nsContext to rozwiązanie dla dużych wydawców on-line, którzy chcą oferować swoim klientom produkty reklamowe emitowane w powiązaniu z treścią strony. Rozwiązanie wspiera kilkanaście najbardziej popularnych wersji językowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.