Newspoint – nowa wersja to nie tylko zmiana wyglądu

Opublikowano: 2 czerwca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi:

Newspoint, narzędzie do monitoringu mediów, jest dostępny już w nowej odsłonie. Poza zmianą wyglądu zaproponowano kilka nowości i ułatwień. Dla nowych użytkowników dodano również przewodnik ułatwiający poznanie systemu.

newspointNowa strona ma być przede wszystkim bardziej przejrzysta i cechować się łatwiejszą obsługą, dlatego też nową wersję znacznie uproszczono.

W nowym Newspoint.pl znajdziemy również kilka ułatwień:

  • lista wyników z zaawansowanymi możliwościami wyszukiwania i zarządzania informacjami (opisywanie tekstów własnymi tagami, eksport danych do pliku Excel);
  • panel pokazujący najważniejsze wskaźniki kondycji marki i pozwalający na łatwe porównania z konkurencją;
  • statystyki prezentujące zestawienia ilościowe dotyczące analizowanych artykułów;
  • powiadomienia e-mail o nowych tekstach spełniających kryteria wyszukiwania i możliwością dostosowania pod kątem prezentowania informacji o wydźwięku.

Nowy panel jest dostępny w ramach bezpłatnych testów zamawianych na stronie internetowej firmy.

Obecnie Newspoint monitoruje prawie 6 tys. polskich serwisów www i 2,5 mln źródeł polskich mediów społecznościowych. W bazie Newspoint dostępnych jest 1,6 mld dokumentów z polskich serwisów internetowych i mediów tradycyjnych (Prasa, RTV) oraz 1,6 mld dokumentów z polskich mediów społecznościowych.

Sylwester KozakNewspoint – nowa wersja to nie tylko zmiana wyglądu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.