NetSprint rozpoczął sprzedaż swojego autorskiego systemu monitorującego media społecznościowe (Facebook, Twitter, fora i blogi) – NewsPoint Social Media – na kolejnym rynku zagranicznym. Lokalnym partnerem jest norweska firma monitorująca media, Opoint AS.
Na mocy podpisanej umowy NetSprint umożliwi Opoint dystrybucję produktu NewsPoint Social Media pod własną nazwą Opoint Soziale Medier do klientów pośrednich i użytkowników końcowych w Norwegii. Dotychczas firma Opoint korzystała z darmowych rozwiązań przeszukujących blogi.
Norwegia to drugi rynek zagraniczny, na którym będzie sprzedawane rozwiązanie NewsPoint Social Media. Pierwszym był rynek litewski, na którym NewsPoint Social Media jest dostępny od czerwca b.r.
„Najistotniejszym argumentem za wyborem NewsPoint Social Media były możliwość przeszukiwania wszystkich najważniejszych mediów społecznościowych, elastyczność rozwiązania, oraz dalsze perspektywy rozwoju aplikacji w oparciu o wymagania rynku norweskiego” – mówi Terje Andersen, CFO Opoint AS. „Kolejnym argumentem za tym wyborem były również doskonałe doświadczenia płynące z wieloletniej współpracy z NetSprint.” – dodał.
Aplikacja NewsPoint Social Media została przystosowana do specyfiki języka norweskiego i monitoruje obecnie treści ze stron na Facebooku, norweskie wpisy z Twittera, blogów (w tym blogów z najpopularniejszego w Norwegii serwisu blogg.no) oraz najpopularniejszych norweskich serwisów skupiających liczne fora (między innymi diskusjon.no). W rozwiązaniu zastosowano specjalny algorytm do rozpoznawania postów w języku norweskim. Oprócz dostarczenia aplikacji, NetSprint.pl będzie zajmował się również jej utrzymaniem i serwisem oraz pracami rozwojowymi. Firma planuje poszerzać listę monitorowanych serwisów oraz rozwijać algorytmy służące usprawnieniom procesu pobierania danych oraz ich analizy.
„Naszym strategicznym celem jest aby klienci mieli możliwość monitorowania w jednym miejscu całego kontentu tworzonego przez użytkowników i jednocześnie wszystkie informacje dostawali jak najszybciej. Nasz algorytm jest uniwersalny i dlatego umożliwia nam detekcję oraz pobieranie treści z social media na dowolnych innych rynkach. Cieszymy się, że NewsPoint Social Media spotyka się z żywym odzewem poza Polską” – dodaje Artur Banach, CEO NetSprint.pl
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.