Tygodnik Newsweek Polska dołączy w swoim kolejnym numerze (nr 2, w sprzedaży od 7 stycznia) specjalne naklejki – serduszka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z każdego sprzedanego egzemplarza z serduszkami Newsweek przekaże 50 groszy na Fundację Jurka Owsiaka, która w tym roku gra dla dzieci ze schorzeniami laryngologicznymi.
Dodatkowo, w trakcie finału WOŚP odbędzie się licytacja pięciu egzemplarzy tygodnika Newsweek Polska z podpisami osób, które znalazły się na tych wybranych okładkach m.in. Donalda Tuska, Roberta Makłowicza, Niny Terentiew, Agaty Młynarskiej, Edyty Górniak i Dody.
Newsweek Polska jest jedynym partnerem prasowym Finału WOŚP. TVP2 i TVN wyemitują billboardy sponsorskie Newsweeka przed i po każdym wejściu antenowym relacji z Finału w niedzielę, 13 stycznia.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!