Newsweek dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Opublikowano: 6 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Tygodnik Newsweek Polska dołączy w swoim kolejnym numerze (nr 2, w sprzedaży od 7 stycznia) specjalne naklejki – serduszka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z każdego sprzedanego egzemplarza z serduszkami Newsweek przekaże 50 groszy na Fundację Jurka Owsiaka, która w tym roku gra dla dzieci ze schorzeniami laryngologicznymi.

Dodatkowo, w trakcie finału WOŚP odbędzie się licytacja pięciu egzemplarzy tygodnika Newsweek Polska z podpisami osób, które znalazły się na tych wybranych okładkach m.in. Donalda Tuska, Roberta Makłowicza, Niny Terentiew, Agaty Młynarskiej, Edyty Górniak i Dody.

Newsweek Polska jest jedynym partnerem prasowym Finału WOŚP. TVP2 i TVN wyemitują billboardy sponsorskie Newsweeka przed i po każdym wejściu antenowym relacji z Finału w niedzielę, 13 stycznia.

Hanna LaskowskaNewsweek dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Podziel się!

O autorze

hania