Tygodnik Newsweek Polska dołączy w swoim kolejnym numerze (nr 2, w sprzedaży od 7 stycznia) specjalne naklejki – serduszka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z każdego sprzedanego egzemplarza z serduszkami Newsweek przekaże 50 groszy na Fundację Jurka Owsiaka, która w tym roku gra dla dzieci ze schorzeniami laryngologicznymi.
Dodatkowo, w trakcie finału WOŚP odbędzie się licytacja pięciu egzemplarzy tygodnika Newsweek Polska z podpisami osób, które znalazły się na tych wybranych okładkach m.in. Donalda Tuska, Roberta Makłowicza, Niny Terentiew, Agaty Młynarskiej, Edyty Górniak i Dody.
Newsweek Polska jest jedynym partnerem prasowym Finału WOŚP. TVP2 i TVN wyemitują billboardy sponsorskie Newsweeka przed i po każdym wejściu antenowym relacji z Finału w niedzielę, 13 stycznia.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.