Newsweek najchętniej czytany przez menedżerów

Newsweek Polska został uznany za najpopularniejszy wśród menedżerów tygodnik opinii, wynika z 14. fali badania PRO*.
PRO jest najszerszym badaniem kadry kierowniczej w Polsce przeprowadzanym przez instytut Millward-Brown SMG/KRC. Zasięg Newsweka (ZCS) wyniósł 38% procent, co oznacza, że czyta go ponad 100 tys. menedżerów.

Wynik analizy potwierdza umacniającą się pozycję Newsweeka, jako lidera na rynku tygodników opinii. Średnia sprzedaż egzemplarzowa Newsweeka w pierwszym kwartale 2008 wyniosła 130 544 egzemplarzy**.

*Źródło: PRO, zrealiz. przez SMG/KRC, IV'2008, N=2119, ZCS dla NW=102 tys.
**Źródło: ZKDP rozpowszechnienie płatne razem

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top