1 października ruszył protest „Nie dla droższego Internetu w Polsce”, zorganizowany przez portal finansowy Money.pl wraz z 80 partnerami, wśród których znajdują się najbardziej znane serwisy, portale i witryny.
Akcja jest odpowiedzią środowiska internetowego w Polsce na plany Ministerstwa Finansów, dotyczące wprowadzenia z dniem 1 maja 2004r. wyższej – 22% stawki podatku VAT na Internet.
„Pomimo powołania w ostatnich dniach przez premiera międzyresortowego zespołu opracowującego możliwości zwolnienia z podatku VAT usług internetowych, oficjalne stanowisko Ministerstwa Finansów z dnia 3.10.2003 jest następujące: 22% podatek VAT na Internet zostanie wprowadzony od 1 maja 2004r” – czytamy na stronie protestu.
W wyniku akcji zebrane dane zostaną dołączone do listu protestacyjnego, kierowanego do Premiera, Minister Finansów oraz parlamentarzystów.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.