DZIENNIK rozpoczyna nową serie do nauki języka niemieckiego. Będzie to kurs z udziałem Steffena Moellera. Pierwsza jego część ukaże się w poniedziałek 11 lutego.
Kurs językowy ze Steffenem Moellerem, gwiazdą TV, wykładowcą akademickim i aktorem, jest przeznaczony dla wszystkich, którzy pragną samodzielnie uczyć się języka niemieckiego. Obejmuje materiał od poziomu podstawowego do średniozaawansowanego.
Seria składa się z pięciu części, które będą ukazywały się z DZIENNIKIEM w każdy poniedziałek, od 11 lutego do 10 marca. Każda część zawiera płytę CD oraz zeszyt ze słowniczkiem i ćwiczeniami.
Rozpoczęciu serii będzie towarzyszyć kampania reklamowa z udziałem Steffena Moellera w TV, w radio, na nośnikach reklamowych w metrze warszawskim oraz w tytułach Axel Springer Polska.
DZIENNIK z kursem niemieckiego będzie do nabycia w punktach sprzedaży prasy w cenie 3,99 zł.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.