W poniedziałek 7 kwietnia DZIENNIK i dodatek Praca Rozwój Kariera rozpoczynają serię zatytułowaną Niezbędnik Profesjonalisty. Seria składa się z czterech płyt CD, na których znajdzie się wiele informacji i materiałów przydatnych przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, poszukiwaniu lepszego zatrudnienia czy też znalezieniu pierwszej pracy.
W poniedziałek, na pierwszej płycie Niezbędnika Profesjonalisty, zatytułowanej "Gdzie zrobić karierę" znajdują się: poradnik rekrutacyjny, przegląd branż, słownik kompetencji i zestawienie wynagrodzeń.
Tydzień później, na płycie zatytułowanej "At work" czytelnicy znajdą 16 lekcji języka angielskiego prezentujących różnorodne teksty, scenki i dialogi związane z pracą zawodową.
Kolejne części Niezbędnika Profesjonalisty to "Kurs Word i Excell" i "Sprawdź swoje kompetencje".
Seria Niezbędnik Profesjonalisty jest wsparta kampanią reklamową w radio, w telewizji, w internecie oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska.
Kreacja do kampanii reklamowej przygotowana została przez agencję Team One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.