Niezbędnik Profesjonalisty z Dziennikiem

Opublikowano: 6 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

W poniedziałek 7 kwietnia DZIENNIK i dodatek Praca Rozwój Kariera rozpoczynają serię zatytułowaną Niezbędnik Profesjonalisty. Seria składa się z czterech płyt CD, na których znajdzie się wiele informacji i materiałów przydatnych przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, poszukiwaniu lepszego zatrudnienia czy też znalezieniu pierwszej pracy.
W poniedziałek, na pierwszej płycie Niezbędnika Profesjonalisty, zatytułowanej "Gdzie zrobić karierę" znajdują się: poradnik rekrutacyjny, przegląd branż, słownik kompetencji i zestawienie wynagrodzeń.

Tydzień później, na płycie zatytułowanej "At work" czytelnicy znajdą 16 lekcji języka angielskiego prezentujących różnorodne teksty, scenki i dialogi związane z pracą zawodową.

Kolejne części Niezbędnika Profesjonalisty to "Kurs Word i Excell" i "Sprawdź swoje kompetencje".

Seria Niezbędnik Profesjonalisty jest wsparta kampanią reklamową w radio, w telewizji, w internecie oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska.

Kreacja do kampanii reklamowej przygotowana została przez agencję Team One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Hanna LaskowskaNiezbędnik Profesjonalisty z Dziennikiem

Podziel się!

O autorze

hania