Nocowanie.pl rusza z nową usługą dla swoich użytkowników pod nazwą Giełda Noclegów. Z okazji startu nowej usługi można wygrać atrakcyjne nagrody takie jak weekendy dla dwojga, spływy kajakowe czy wejściówki na imprezy plenerowe.
Nasz pomysł to alternatywa dla zakupów grupowych, w których sprzedający jest zobligowany do sprzedaży dużej ilości usług po bardzo niskiej cenie w dodatku z prowizją dla serwisu na poziomie 50%. W rezultacie może okazać się, że nie jest on w stanie obsłużyć dużej ilości zgłoszeń przez co spada jakość obsługi. Z drugiej strony klient często musi czekać wiele miesięcy zanim zrealizuje wykupiony bon. – mówi Kamil Ruciński, prezes zarządu spółki Nocowanie.pl – GieldaNoclegow.pl eliminuje te niedogodności. Lokal sam decyduje jaki chce określić rabat oraz ilość usług na sprzedaż. Turysta natomiast ma możliwość wyboru terminu na interaktywnym kalendarzu. Naszą dodatkową zaletą jest fakt, że cały proces rezerwacji odbywa się w całości w systemie on- line, a transakcja trwa dosłownie kilka sekund. Jest więc szybko, bezpiecznie i przede wszystkim tanio. – wyjaśnia Kamil Ruciński.
Grupa Nocowanie.pl, w skład której wchodzi między innymi serwis www.nocowanie.pl, www.spa24.pl oraz www.KazimierzDolny.pl, powstała w 2003 roku. Według najnowszych badań Megapanel Gemius PBI jest liderem wśród serwisów noclegowych w Polsce i zajmuje 3 miejsce w kategorii Turystyka z ponad 1,1 mln realnych użytkowników miesięcznie.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.