Nokaut.pl: aż 81% internautów kupuje prezenty w sieci

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – aż 81% internautów deklaruje, że przynajmniej raz kupili prezent on-line. Co więcej, ponad 86% badanych uznaje zakup upominków w internecie za dobry pomysł.

 

Badani wskazują, że do kupowania prezentów w sieci przekonują ich niskie ceny (42,3% respondentów), szeroki wybór (39%), wygoda (30,6%) i oszczędność czasu (26,6%). Na tych kluczowych aspektach bazuje porównywarka cenowa Nokaut.pl, która ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych i pozwala bez wychodzenia z domu porównać oferty ponad 3700 e-sklepów.

Nokaut.pl: aż 81% internautów kupuje prezenty w sieci 1

„Okres Bożego Narodzenia to zwykle wzmożone zainteresowanie zakupami w sieci i porównywarkami cenowymi. W grudniu 2010 roku Nokaut.pl zanotował 6,2 mln wizyt i spodziewamy się, że w tym roku rekord ten zostanie pobity. W ubiegłym roku najbardziej popularne były laptopy, telefony komórkowe i konsole do gier, ale także sprzęt AGD, książki i oczywiście zabawki. Porównywarka Nokaut.pl oferuje już ponad 12 mln produktów i bardzo szeroki przekrój kategorii. Nasza popularność systematycznie rośnie – notujemy ponad 300 tys. wizyt dziennie” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.

Nokaut.pl: aż 81% internautów kupuje prezenty w sieci 2

 

Badanie przeprowadzono metodą CAWI w sierpniu 2011 na reprezentatywnej grupie 1062 respondentów (uczestników e-panel.pl) na zlecenie Grupy Nokaut.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top