Już w listopadzie, zaledwie miesiąc po oficjalnej odsłonie internetowej porównywarki cen Nokaut.pl, liczba użytkowników, którzy odwiedzili serwis wyniosła prawie pół miliona. W tak dużym wzroście odwiedzin Nokaut.pl z pewnością pomaga gorączka przedświątecznych zakupów.
Okres przedświąteczny wiąże się z ogromnym szaleństwem zakupów – wszyscy gorączkowo biegamy po sklepach, poszukując czegoś atrakcyjnego dla naszych najbliższych. Ale takich osób jak my jest mnóstwo i dlatego przed świętami musimy przygotować się, że w sklepach zastaniemy ogromne kolejki, setki zdenerwowanych klientów i ogromne tłumy, które nie będą pomagały nam w naszych zakupach.
Grono osób świadomych, iż można uniknąć tego zamieszania stale rośnie. Z miesiąca na miesiąc rośnie grupa osób doceniających internetowe zakupy i związaną z nimi wygodę. Stąd obserwujemy dynamiczny rozwój polskiego e-commerce. Przyczyną tego jest między innymi zwiększająca się ilość i atrakcyjność ofert sklepów internetowych. Oferty sklepów dostępnych w Internecie pozwala uporządkować i porównać platforma porównująca ceny.
Nokaut.pl, który pomaga porównywać oferty sklepów internetowych, przede wszystkim pod względem cen oferowanych przez nie produktów, w okresie przedświątecznym zanotował gigantyczny wzrost odwiedzin serwisu. Jeszcze w październiku na stronę Nokaut.pl weszło ponad 100 tys. osób. Natomiast w listopadzie ilość użytkowników wzrosła do prawie pół miliona.
– Już w początkowych dniach grudnia widzimy, ze tendencja wzrostowa w liczbie naszych użytkowników w tym miesiącu również ma szanse osiągnąć rewelacyjny wynik – mówi Agnieszka Kańkowska, E-Commerce & PR Manager w Nokaut.pl. – Najbardziej cieszy nas zwiększająca się ilość użytkowników powracających do naszego serwisu. Z każdym miesiącem ilość tych użytkowników wzrasta nawet o 150%. Jest to dla nas dowód, iż nasze starania o jak najlepszą funkcjonalność serwisu przynoszą efekty, jednocześnie motywuje nas to do jeszcze większej pracy nad ulepszaniem naszej porównywarki.
W tym gorączkowym przedświątecznym okresie warto pamiętać, aby nasze zakupy były dokładnie przemyślane. W tradycyjnych sklepach trudniej w tym czasie liczyć na specjalne okazje czy promocje cenowe. Bardziej zachęcani do zakupów jesteśmy świątecznym wystrojem sklepów. – Na podstawie 2 milionów porównywanych przez nas ofert z ponad 300 sklepów internetowych zauważamy tendencję obniżania cen, właśnie w okresie przedświątecznym – dodaje Agnieszka Kańkowska.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!