Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – ponad 90% osób dokonujących zakupów w internecie jest z nich zadowolonych.
Większość (86,9%) deklaruje, że zamierza w przyszłości korzystać z tej formy kupowania produktów. Aż 83,1% badanych korzysta z porównywarek cen. Badani wyrażają zadowolenie ze wszystkich etapów związanych z dokonaniem zakupu w sieci: asortymentu sklepu (95,4%), prezentacji produktu na stronie www (93,1%), procesu składania zamówienia (95,2%), dostawy towaru (93,4%) oraz z samego produktu (97,4%).
Na ile byłeś zadowolony z internetowych zakupów biorąc pod uwagę asortyment?
Na ile byłeś zadowolony z internetowych zakupów biorąc pod uwagę sam produkt?
„Oszczędność czasu i pieniędzy, szeroka oferta produktów nieporównywalna z dostępną w jakimkolwiek centrum handlowym oraz komfort dokonywania zakupów w sobie wygodnym miejscu i czasie, to argumenty dzięki którym e-handel zyskuje coraz więcej zwolenników, a do zakupów w internecie nie trzeba już nikogo szczególnie przekonywać” – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu Grupy Nokaut SA, właściciel Nokaut.pl. – W dzisiejszych czasach online przenika się w offline’m. Nawet w przypadku dokonywania zakupów w sklepie tradycyjnym, kupujący bardzo często wyszukują wcześniej w sieci produkty, którymi są zainteresowani. Biorąc pod uwagę wciąż znacznie niższe wskaźniki handlu internetowego w Polsce – w porównaniu do krajów Europy Zachodniej – stwarza to niezwykłe możliwości dla rozwoju Nokautu” – dodaje Czernecki.
Badanie przeprowadzono metodą CAWI w sierpniu 2011 na reprezentatywnej grupie 1062 respondentów którzy dokonali lub zamierzają dokonać zakupów on-line (uczestników e-panel.pl) na zlecenie Grupy Nokaut.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.