Nokaut.pl: ponad 90% klientów jest zadowolonych z zakupów on-line

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – ponad 90% osób dokonujących zakupów w internecie jest z nich zadowolonych.

 

 

Większość (86,9%) deklaruje, że zamierza w przyszłości korzystać z tej formy kupowania produktów. Aż 83,1% badanych korzysta z porównywarek cen. Badani wyrażają zadowolenie ze wszystkich etapów związanych z dokonaniem zakupu w sieci: asortymentu sklepu (95,4%), prezentacji produktu na stronie www (93,1%), procesu składania zamówienia (95,2%), dostawy towaru (93,4%) oraz z samego produktu (97,4%).

Na ile byłeś zadowolony z internetowych zakupów biorąc pod uwagę asortyment?  

Nokaut.pl: ponad 90% klientów jest zadowolonych z zakupów on-line 1

Na ile byłeś zadowolony z internetowych zakupów biorąc pod uwagę sam produkt?
Nokaut.pl: ponad 90% klientów jest zadowolonych z zakupów on-line 2
„Oszczędność czasu i pieniędzy, szeroka oferta produktów nieporównywalna z dostępną w jakimkolwiek centrum handlowym oraz komfort dokonywania zakupów w sobie wygodnym miejscu i czasie, to argumenty dzięki którym e-handel zyskuje coraz więcej zwolenników, a do zakupów w internecie nie trzeba już nikogo szczególnie przekonywać” – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu Grupy Nokaut SA, właściciel Nokaut.pl. – W dzisiejszych czasach online przenika się w offline’m. Nawet w przypadku dokonywania zakupów w sklepie tradycyjnym, kupujący bardzo często wyszukują wcześniej w sieci produkty, którymi są zainteresowani. Biorąc pod uwagę wciąż znacznie niższe wskaźniki handlu internetowego w Polsce – w porównaniu do krajów Europy Zachodniej – stwarza to niezwykłe możliwości dla rozwoju Nokautu” – dodaje Czernecki.

Badanie przeprowadzono metodą CAWI w sierpniu 2011 na reprezentatywnej grupie 1062 respondentów którzy dokonali lub zamierzają dokonać zakupów on-line (uczestników e-panel.pl) na zlecenie Grupy Nokaut.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top