Nokaut.pl też wchodzi w zakupy grupowe

PrettyDeal.pl to nowy serwis twórców Nokaut.pl, agregujący oferty serwisów z zakupami grupowymi i adresowany do kobiet.

Platforma PrettyDeal.pl to agregator ofert serwisów zakupów grupowych stworzony z myślą o kobietach. Dzięki niej okazje ze stron takich jak Groupon, Gruper, MyDeal, FastDeal.pl oraz wielu innych serwisów można znaleźć w jednym miejscu. Agregowane oferty są najciekawszymi propozycjami z kategorii takich jak Zdrowie i Uroda, Moda, Restauracje i Kluby, Sport, Kursy, Podróże, Dom i Ogród, Dla Mam i wiele innych. Na starcie PrettyDeal.pl zbiera oferty z 34 największych miast oraz dotyczące całej Polski. Serwis umożliwia sortowanie ofert według wielkości rabatu, ceny oraz czasu zakończenia promocji. Umożliwia też użytkowniczkom dyskutowanie na ich temat.

Nokaut.pl też wchodzi w zakupy grupowe 1

„Zakupy grupowe z miesiąca na miesiąc zyskują większą popularność za sprawą rabatów na produkty i usługi rzędu kilkudziesięciu procent. Decyzję o wdrożeniu serwisu poprzedziliśmy badaniami, które wykazały, że 67 proc. wszystkich ofert w serwisach zakupów grupowych kierowanych jest do kobiet. Postanowiliśmy więc stworzyć serwis dedykowany kobietom, które zresztą, jak wskazują ostatnie badania, robią zakupy w Internecie częściej od mężczyzn. Dzięki PrettyDeal.pl nie będą musiały przeglądać kilkunastu stron poszukując interesujących je ofert. Już od dawna myśleliśmy o wejściu na rynek zakupów grupowych, ale zamiast konkurować z Grouponem oraz innymi serwisami budując sieć tradycyjnych sprzedawców, wolimy skupić się na tym, co jest naszą specjalnością – pozyskiwaniu i dostarczaniu wysokiej jakości ruchu” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut S.A.

PrettyDeal.pl to jednak nie tylko agregator zakupów grupowych, serwis ma być również miejscem, w którym będzie można wymienić się opiniami na temat oferowanych promocji i sprawdzić czy faktycznie warto z nich skorzystać.

„Wierzymy, że PrettyDeal.pl okaże się strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o docieranie do świetnie sprofilowanej i aktywnej zakupowo społeczności kobiet w Internecie.” – kończy Wojciech Czernecki.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top