Nokia rozważa zmianę strategii marketingowej, chce sprzedawać telefony z Windows Phone 8, tak jak Apple sprzedaje iPhone’y.
Financial Times informuje, że Nokia rozważa możliwość porzucenia dotychczasowej strategii marketingowej w związku z premierą urządzeń z systemem Windows Phone 8. Nowa strategia miałaby na celu stworzenie atmosfery podobnej do tej, jaką udało się wykreować firmie Apple w 2007 roku, wraz z premierą pierwszego iPhone’a.
Dotychczasowe podejście Nokii do sprzedaży opierało się na zasadzie sprzedaży jak największej ilości telefonów przez wszystkie dostępne kanały sprzedaży jednocześnie. W przypadku Windows Phone 8 firma chce porzucić ten schemat na rzecz partnerstwa z kilkoma operatorami w Europie. Chce w ten sposób uzyskać dedykowane wsparcie dla swoich produktów. Nokia chce zachęcić operatorów do współpracy, proponując udział w zyskach ze sprzedanych telefonów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.