Nokia rozważa zmianę strategii marketingowej, chce sprzedawać telefony z Windows Phone 8, tak jak Apple sprzedaje iPhone’y.
Financial Times informuje, że Nokia rozważa możliwość porzucenia dotychczasowej strategii marketingowej w związku z premierą urządzeń z systemem Windows Phone 8. Nowa strategia miałaby na celu stworzenie atmosfery podobnej do tej, jaką udało się wykreować firmie Apple w 2007 roku, wraz z premierą pierwszego iPhone’a.
Dotychczasowe podejście Nokii do sprzedaży opierało się na zasadzie sprzedaży jak największej ilości telefonów przez wszystkie dostępne kanały sprzedaży jednocześnie. W przypadku Windows Phone 8 firma chce porzucić ten schemat na rzecz partnerstwa z kilkoma operatorami w Europie. Chce w ten sposób uzyskać dedykowane wsparcie dla swoich produktów. Nokia chce zachęcić operatorów do współpracy, proponując udział w zyskach ze sprzedanych telefonów.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!