Nordea Życie postawiła na Internet

Infinity Group zrealizowała dla Nordea Życie nowy serwis internetowy skierowany do klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Witryna będzie wspomagać Towarzystwo Ubezpieczeń w promocji i sprzedaży polis na życie oraz budować relacje z obecnymi i przyszłymi klientami. Serwis działa pod adresem nordeazycie.pl

Projekt powstał w wyniku rosnących oczekiwań internautów w zakresie możliwości prowadzenia transakcji i korzystania z usług przez sieć. Firmy ubezpieczeniowe są na drugim miejscu po bankach na liście przedsiębiorstw, od których oczekuje się udostępnienia usług za pośrednictwem Internetu. Jak zapewnia Konrad Kudraszow, dyrektor kreacji i strategii Infinity Group nowy serwis Nordea Życie jest punktem wyjścia do przyszłej implementacji narzędzi umożliwiających klientom Towarzystwa zakup polis oraz zarządzanie nimi przez ten kanał.

Mieczysław Putkowski Dyrektor Marketingu i PR Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. jest zdania, że serwis internetowy pełni rolę ważnego ośrodka komunikacji Towarzystwa z jego obecnymi i przyszłymi klientami. 'Wrażenie, jakie internauta wynosi z kontaktu z serwisem ma istotny wpływ na jego proces decyzyjny, pomimo że decyzje o wykupieniu polisy nie mają charakteru impulsywnego i rzadko podejmowane są szybko. Serwis WWW – jego zasoby informacyjne, przejrzystość, dostęp do usług i transakcji – w dużej mierze odzwierciedla kulturę organizacyjną firmy i jej stosunek do potencjalnego klienta. Niska jakość w tym względzie nie tylko przeszkadza w pozyskiwaniu nowych klientów, ale także może zniechęcać obecnych. Stąd decyzja o całkowitym odświeżeniu naszego wizerunku w sieci’ – powiedział Mieczysław Putkowski.

Obecnie serwis pełni istotną rolę wspomagającą sprzedaż bezpośrednią. Wiedza dostępna w internecie w przypadku tak złożonych produktów jak polisy ubezpieczeniowe, nie zawsze jednak wystarcza klientom do samodzielnego podejmowania decyzji. Rola agentów i doradców ubezpieczeniowych w procesie sprzedaży wciąż jest bardzo istotna. Nawet najlepszy serwis nie zastąpi rozmowy twarzą w twarz, może jednak dopełnić ten kontakt poprzez umiejętne informowanie i właściwą kompozycję serwisu. Dlatego nowa witryna podaje informacje w sposób logicznie uporządkowany, katalogowany pod kątem różnych grup ich adresatów. Są w nim dostępne dane na temat oferty, jasno sprecyzowane korzyści, odpowiedzi na możliwe do przewidzenia pytania obecnych i przyszłych klientów. Do dyspozycji użytkowników serwisu oddano też mechanizmy, które pomagają oszacować potrzeby ubezpieczeniowe, poszukiwać optymalnej konfiguracji oferty, analizować notowania poszczególnych funduszy. Poprzez serwis klienci mają też możliwość umówienia się z agentem towarzystwa, który ostatecznie pomoże podjąć klientom właściwą decyzję. W zakresie projektowania struktury informacyjnej, sposobu wizualizacji treści a także wykorzystania interaktywnych narzędzi w obrębie serwisu duże znaczenie odegrała doradcza rola agencji Infinity Group.

http://www.nordeazycie.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top