Nowa agencja BTL w Grupie Effectica

Realizując kolejny etap strategii rozwoju, agencja reklamowa Effectica wyłoniła ze swojej struktury agencję marketingu bezpośredniego o nazwie Effectica Direct.
Dyrektorem agencji został dotychczasowy szef departamentu komunikacji bezpośredniej Grzegorz Emanowicz.

Effectica Direct specjalizuje się w programach motywacyjnych dla sprzedawców i sieci dystrybucji oraz w programach lojalnościowych i klubach klientów. Jednakże zakres usług oferowanych przez agencję jest znacznie szerszy i obejmuje:
konkursy i promocje
loterie promocyjne
biuletyny firmowe
bazy danych i CRM
mystery shopping
direct mailing, emailing.

Już na starcie agencja może się pochwalić dużą liczba klientów, do których należą Hewlett-Packard, Dialog, Eurobank, Purmo i Ariston. Szczegółowe informacje dotyczące Effectiki Direct znaleźć można na stronie internetowej agencji  www.effectica-direct.pl

Effectica jako agencja strategiczno-kreatywna pozostaje organem zarządzającym całościowym procesem komunikacji rynkowej marek. Natomiast Effectica Direct przejmuje ciężar zleceń związanych z obsługą kampanii marketingu bezpośredniego.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top