Realizując kolejny etap strategii rozwoju, agencja reklamowa Effectica wyłoniła ze swojej struktury agencję marketingu bezpośredniego o nazwie Effectica Direct.
Dyrektorem agencji został dotychczasowy szef departamentu komunikacji bezpośredniej Grzegorz Emanowicz.
Effectica Direct specjalizuje się w programach motywacyjnych dla sprzedawców i sieci dystrybucji oraz w programach lojalnościowych i klubach klientów. Jednakże zakres usług oferowanych przez agencję jest znacznie szerszy i obejmuje:
konkursy i promocje
loterie promocyjne
biuletyny firmowe
bazy danych i CRM
mystery shopping
direct mailing, emailing.
Już na starcie agencja może się pochwalić dużą liczba klientów, do których należą Hewlett-Packard, Dialog, Eurobank, Purmo i Ariston. Szczegółowe informacje dotyczące Effectiki Direct znaleźć można na stronie internetowej agencji www.effectica-direct.pl
Effectica jako agencja strategiczno-kreatywna pozostaje organem zarządzającym całościowym procesem komunikacji rynkowej marek. Natomiast Effectica Direct przejmuje ciężar zleceń związanych z obsługą kampanii marketingu bezpośredniego.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!