Nowa aplikacja pozwoli na zwiedzanie miasta z wykorzystaniem Augmented Reality

Opublikowano: 29 sierpnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Arguido jest nową aplikacją turystyczną, która wykorzystuje Augmented Reality i pozwala zwiedzać polskie miasta zgodnie z wcześniej trasą zaprojektowaną przez przewodników. Możemy również stworzyć własne, unikalne trasy i udostępniać je znajomym.

Dzięki wykorzystaniu kamery w smartfonie można łączyć obraz rzeczywisty z wirtualnym, co pozwoli nam uzyskać wiele dodatkowych informacji o wybranych obiektach. Arguido pozwala firmom wprowadzać praktyczne wskazówki dla turystów, np. lokalizacje okolicznych bankomatów, kin, muzeów, punktów handlowo-usługowych czy restauracji. Ciekawym rozwiązaniem jest opcja „Automator”, która pozwala w prosty sposób wygenerować trasę o pasującej zwiedzającym długości lub liczbie punktów, które chcą zobaczyć.

Arguido - zwiedzanie w trybie rozszerzone rzeczywistości

Arguido to multifunkcjonalny przewodnik, który pozwala tworzyć własne trasy w rozszerzonej rzeczywistości firmom turystycznym, jak również zwykłym użytkownikom smartfonów i tabletów. Zamierzamy wypuścić na rynek kilka wersji językowych Arguido i łączyć system z funkcjami przydatnymi turystom, np. ze strumieniem informacji o wydarzeniach lokalnych – powiedział Maciej Długosz, prezes zarządu AGM Reality.

Na liście miast, które mają w Arguido wyznaczone kilkanaście tras znajdują się Warszawa, Wrocław, Kraków, Łódź, Gdańsk, Toruń, Białystok, Kazimierz Dolny, Lublin, Zakopane i Zamość. Obecnie przygotowywane są przewodniki dedykowane kolejnym miastom, jak również dodatkowe wersje językowe: angielska, niemiecka i francuska.

Aplikację Arguido można pobrać bezpłatnie na urządzenia z Androidem ze sklepu Google Play, niebawem pojawi się wersja na system iOS.

Sylwester KozakNowa aplikacja pozwoli na zwiedzanie miasta z wykorzystaniem Augmented Reality

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.