Woolet zaprezentował nową linię inteligentnych portfeli – Woolet 2.0 i Woolet Travel XL 2.0 są połączeniem klasycznej elegancji i szyku z zaawansowaną technologią.
Dzięki modułowi komunikacyjnemu Bluetooth LE, każdy Woolet łączy się w czasie rzeczywistym ze smartfonem właściciela. System powiadomień gwarantuje, że właściciel nie zapomni o zabraniu ze sobą takiego portfela. Portfele zostały wyposażone w niewidoczną, zintegrowaną elektronikę, zasilaną przez baterię ładowaną bezprzewodowo w standardzie Qi. Portfele są ręcznie szyte przez polskich kaletników i powstają z wysokogatunkowej, naturalnej skóry.
Woolet 2.0 mieści cztery karty kredytowe w dedykowanych kieszonkach, a dodatkowy slot pozwala na umieszczenie w portfelu dokumentów tożsamości lub większej liczby kart. Woolet Travel XL 2.0 posiada miejsce na sześć kart kredytowych i dwie dodatkowe, powiększone kieszenie na dokumenty. Nowe Woolety debiutują w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz brązowej. Wkrótce dostępny będzie również alternatywny wariant z nowoczesnej ekoskóry.
Portfele można zamawiać od 13 marca w internetowym sklepie woolet.co. Podstawowa wersja modelu Woolet 2.0 wyceniona została na 119 dolarów, natomiast Woolet Travel XL 2.0 kosztuje 149 dolarów. Wysyłka za pośrednictwem oficjalnego sklepu realizowana jest do klientów na całym świecie.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.