Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, uruchomiła swoją witrynę WWW. Nowy serwis ma w zamierzeniu autorów nie tylko prezentować ofertę firmy, ale także przybliżać i wyjaśniać problematykę usability szerokiemu gronu internautów.
Firma Perfect One powstała w październiku ubiegłego roku i specjalizuje się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych. Firma świadczy usługi klientom instytucjonalnym, a w swej aktywności skupia się tylko na obszarze usability. Tak wąska specjalizacja jest stosunkowo rzadka wśród polskich firm, które w zdecydowanej większości problematykę funkcjonalności serwisów WWW traktują jako jedną z szeregu prowadzonych przez siebie działań.
„W Polsce, poza nielicznymi wyjątkami, firmy świadczą usługi związane z usability niejako przy okazji. Jest to po prostu jeszcze jedna pozycja w koszyku usług, zazwyczaj dodawana do innych. Tymczasem na zachodzie do spraw związanych z funkcjonalnością i użytecznością stron internetowych przywiązuje się bardzo dużą wagę. I nic dziwnego, bo prawidłowe zaprojektowanie serwisu może zdecydować o jego biznesowym sukcesie lub porażce.” – mówi Paweł Śledziński, właściciel firmy.
Strona firmowa www.perfectone.pl oprócz danych o samej firmie i jej ofercie będzie zawierała wiadomości na temat usability. Sukcesywnie będą dodawane nowe artykuły, porady i opinie. Publikowane będą także opracowania niezależnych ekspertów i pracowników zajmujących się problematyką użyteczności stron i serwisów WWW. Informacje będą ogólnodostępne dla wszystkich, których ta problematyka interesuje.
„Konieczna jest ciągła edukacja przedsiębiorców w zakresie użyteczności stron i jego ogromnego znaczenia w strategii marketingowej firm. W przytłaczającej większości przypadków zlecający wykonanie strony nawet nie ma świadomości, że taki problem występuje. Zazwyczaj ufa agencji zajmującej się kreacją, a to nie zawsze jest dobre rozwiązanie. Po pierwsze dlatego, że agencja często ma inne priorytety – projekt ma się podobać, ma olśnić i być efektywny, a niekoniecznie funkcjonalny dla internauty. Po drugie, agencjom w tym zakresie bardzo często brakuje fachowej wiedzy.” – podsumowuje Paweł Śledziński.
W najbliższych tygodniach uruchomiony zostanie firmowy newsletter, który w przystępnej formie będzie prezentował praktyczne zagadnienia związane z usability.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.