Piszcząca natrętnie bramka w sklepie, niedziałający czytnik w kasie, bezinteresowna złośliwość ze strony wózków sklepowych – zakupy w centrach handlowych mogą być prawdziwym koszmarem. Na takim założeniu opiera się nowa kampania Allegro.
W przygotowanych na potrzeby kampanii 3 spotach telewizyjnych wszyscy „ciężko doświadczani” przez realia sklepowe odsyłani są do miejsca, gdzie zakupy mają być prostsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze – na www.allegro.pl.
Punktem wyjścia kreacji były długotrwałe obserwacje przeprowadzone w centrach handlowych przez pracowników agencji reklamowej. Ta ciężka praca, godziny przeglądania zapisów kamer przemysłowych, przechadzania się po sklepach, przesiadywania na ławeczkach i wygrzewania się w wiosennym słońcu na parkingu zaowocowały kampanią „Lepiej kup teraz”.
Za kreację odpowiada agencja GPD Advertising z Poznania, a pełne brutalnej prawdy o tradycyjnych zakupach spoty wyprodukowało życie i dom produkcyjny Tandem Taren-To.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.