Nowa kampania pieluszek Pampers

Saatchi&Saatchi Communications przygotowała kampanię reklamową pieluszek Pampers, promującą nową linię produktu – Pampers Premium Care.

Kampania wprowadzająca na rynek nową linię pieluszek skierowana jest do mam dzieci w wieku 0-6 miesięcy, które poszukują dla swoich pociech pieluszek gwarantujących im najwyższą, dostępną na rynku jakość.

Fabuła spotu reklamowego podkreśla, że nowe pieluszki są miękkie jak bawełna i przez to delikatne w kontakcie ze skórą dziecka – tym samym oferują ochronę skóry. Spot  (30 i 20 sec) jest adaptacją wersji przygotowanej przez struktury regionalne S&S. Kampania realizowana jest w telewizjach TVP, Polsat, TVN (kanały tematyczne), AtMedia, Discovery, 4fun oraz prasie parentingowej. Rozpoczyna się 21.09.2009 r.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top