Nowa kampania pieluszek Pampers

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Saatchi&Saatchi Communications przygotowała kampanię reklamową pieluszek Pampers, promującą nową linię produktu – Pampers Premium Care.

Kampania wprowadzająca na rynek nową linię pieluszek skierowana jest do mam dzieci w wieku 0-6 miesięcy, które poszukują dla swoich pociech pieluszek gwarantujących im najwyższą, dostępną na rynku jakość.

Fabuła spotu reklamowego podkreśla, że nowe pieluszki są miękkie jak bawełna i przez to delikatne w kontakcie ze skórą dziecka – tym samym oferują ochronę skóry. Spot  (30 i 20 sec) jest adaptacją wersji przygotowanej przez struktury regionalne S&S. Kampania realizowana jest w telewizjach TVP, Polsat, TVN (kanały tematyczne), AtMedia, Discovery, 4fun oraz prasie parentingowej. Rozpoczyna się 21.09.2009 r.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top