Nowa kampania pieluszek Pampers

Saatchi&Saatchi Communications przygotowała kampanię reklamową pieluszek Pampers, promującą nową linię produktu – Pampers Premium Care.

Kampania wprowadzająca na rynek nową linię pieluszek skierowana jest do mam dzieci w wieku 0-6 miesięcy, które poszukują dla swoich pociech pieluszek gwarantujących im najwyższą, dostępną na rynku jakość.

Fabuła spotu reklamowego podkreśla, że nowe pieluszki są miękkie jak bawełna i przez to delikatne w kontakcie ze skórą dziecka – tym samym oferują ochronę skóry. Spot  (30 i 20 sec) jest adaptacją wersji przygotowanej przez struktury regionalne S&S. Kampania realizowana jest w telewizjach TVP, Polsat, TVN (kanały tematyczne), AtMedia, Discovery, 4fun oraz prasie parentingowej. Rozpoczyna się 21.09.2009 r.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2023

Najnowsze wpisy

About The Author

Scroll to Top