Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową nowej oferty Plusa dla Firm. Jest to kolejna akcja z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w której postać wcieliła się Joanna Kurowska.
Głównym przekazem przygotowanej przez Y&R kampanii jest trwałość i stabilność oferty Plusa dla Firm.
Kampania komunikuje najnowszą promocję, w ramach której Plus dla Firm oferuje swoim klientom „abonament na diecie”, czyli 20-procentowy rabat na abonament przez cały okres trwania umowy oraz nielimitowane rozmowy z 5 wybranymi osobami w sieci Plus. Dodatkowo telefon Nokia N85 dostępny jest już od 1 zł netto.
Oferta dotyczy również obecnych klientów, którym kończy się kontrakt.
Kampania reklamowa skierowana jest przede wszystkim do właścicieli firm jednoosobowych, najwyżej kilkuosobowych (głównie mężczyzn w wieku 30-49 lat), którzy cenią sobie korzyści wypracowane dzięki długoterminowej współpracy oraz dodatkowe rabaty.
Kampania rozpocznie się 17 sierpnia i potrwa do 20 września. Obejmie telewizję, radio, prasę oraz materiały POS.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.