Beskidzki Dom Maklerski rozpoczyna kampanię internetową nowej usługi, jaką jest dokonywanie zleceń krajowych i zagranicznych przez Internet. Kampania rozpoczyna się 20 września br. Kompleksowym przygotowaniem kampanii, jak i zakupem mediów zajęła się Agencja Interaktywna AMP Media. Kampania potrwa do 3 października br.
„Celem przygotowanej przez AMP Media kampanii jest promocja nowej oferty Beskidzkiego Domu Maklerskiego – zawieranie transakcji na rynkach krajowych i zagranicznych, które można realizować przez Internet. Poprzez intensywną kampanię w Internecie pragniemy zbudować świadomość produktu wśród aktywnych inwestorów.” – mówi Piotr Kluczewski z Grupy AMP Media.
„Przeanalizowaliśmy wszystkie rodzaje mediów i doszliśmy do wniosku, że grupa docelowa naszej nowej usługi ma swoją silną reprezentację wśród Internautów – – mówi Agnieszka Jasińska z Beskidzkiego Domu Maklerskiego. Dlatego też kampania internetowa jest jednym z podstawowych działań reklamowych prowadzonych przez Beskidzki Dom Maklerski we wspomnianym zakresie. Z agencją AMP Media współpracujemy od dawna, między innymi w zakresie e-marketingu i to właśnie ich profesjonalizmowi powierzyliśmy wprowadzenie i komunikację naszej nowej usługi.”- dodaje Jasińska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.