Nowa kampania reklamowa Beskidzkiego Domu Maklerskiego

Beskidzki Dom Maklerski rozpoczyna kampanię internetową nowej usługi, jaką jest dokonywanie zleceń krajowych i zagranicznych przez Internet. Kampania rozpoczyna się 20 września br. Kompleksowym przygotowaniem kampanii, jak i zakupem mediów zajęła się Agencja Interaktywna AMP Media. Kampania potrwa do 3 października br.

„Celem przygotowanej przez AMP Media kampanii jest promocja nowej oferty Beskidzkiego Domu Maklerskiego – zawieranie transakcji na rynkach krajowych i zagranicznych, które można realizować przez Internet. Poprzez intensywną kampanię w Internecie pragniemy zbudować świadomość produktu wśród aktywnych inwestorów.” – mówi Piotr Kluczewski z Grupy AMP Media.

„Przeanalizowaliśmy wszystkie rodzaje mediów i doszliśmy do wniosku, że grupa docelowa naszej nowej usługi ma swoją silną reprezentację wśród Internautów – – mówi Agnieszka Jasińska z Beskidzkiego Domu Maklerskiego. Dlatego też kampania internetowa jest jednym z podstawowych działań reklamowych prowadzonych przez Beskidzki Dom Maklerski we wspomnianym zakresie. Z agencją AMP Media współpracujemy od dawna, między innymi w zakresie e-marketingu i to właśnie ich profesjonalizmowi powierzyliśmy wprowadzenie i komunikację naszej nowej usługi.”- dodaje Jasińska.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top