Nowa kampania reklamowa Beskidzkiego Domu Maklerskiego

Opublikowano: 22 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Beskidzki Dom Maklerski rozpoczyna kampanię internetową nowej usługi, jaką jest dokonywanie zleceń krajowych i zagranicznych przez Internet. Kampania rozpoczyna się 20 września br. Kompleksowym przygotowaniem kampanii, jak i zakupem mediów zajęła się Agencja Interaktywna AMP Media. Kampania potrwa do 3 października br.

„Celem przygotowanej przez AMP Media kampanii jest promocja nowej oferty Beskidzkiego Domu Maklerskiego – zawieranie transakcji na rynkach krajowych i zagranicznych, które można realizować przez Internet. Poprzez intensywną kampanię w Internecie pragniemy zbudować świadomość produktu wśród aktywnych inwestorów.” – mówi Piotr Kluczewski z Grupy AMP Media.

„Przeanalizowaliśmy wszystkie rodzaje mediów i doszliśmy do wniosku, że grupa docelowa naszej nowej usługi ma swoją silną reprezentację wśród Internautów – – mówi Agnieszka Jasińska z Beskidzkiego Domu Maklerskiego. Dlatego też kampania internetowa jest jednym z podstawowych działań reklamowych prowadzonych przez Beskidzki Dom Maklerski we wspomnianym zakresie. Z agencją AMP Media współpracujemy od dawna, między innymi w zakresie e-marketingu i to właśnie ich profesjonalizmowi powierzyliśmy wprowadzenie i komunikację naszej nowej usługi.”- dodaje Jasińska.

Sylwester KozakNowa kampania reklamowa Beskidzkiego Domu Maklerskiego

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.