Firma Uniq Lisner rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej wspierającej produkty z linii Pastella. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie znajomości past Lisner Pastella, poinformowanie o nowościach a także budowanie pozytywnego wizerunku marki Lisner.
Reklamę Pastelli będzie można zobaczyć od połowy kwietnia do końca maja w ogólnopolskiej prasie kobiecej oraz na tablicach outdoorowych w największych polskich miastach. Grupę docelową stanowią głównie kobiety w wieku 20 – 45 lat o dochodach przekraczających 1 400 PLN na gospodarstwo domowe.
Na potrzeby kampanii przygotowano dwa layoty reklamowe, które doskonale oddają zalety past kanapkowych Pastella oferowanych przez markę Lisner. Pastella to szeroka gama past do smarowania pieczywa. Produkty z linii Pastella dostępne są w wersji rybnej oraz warzywnej o czym informują przygotowane layouty.
1. „Paste love kanapki” – nowy produkt rybny – Pastella z pstrąga
2. „Paste love od pierwszego kęsa” – nowy rodzaj produktu – pasty warzywne
Reklamy Pastelli ukażą się w magazynach kobiecych, lifestyle’owych i rodzicielskich – m.in. w „Gali”, „Vivie”, „Przyjaciółce” oraz „Twoim Stylu”, a także na bilbordach w 10 największych aglomeracjach – m.in.
w Warszawie, Poznaniu i Krakowie.
Kreację przygotowała agencja reklamowa JUST, a media zaplanował i zakupił dom mediowy STARCOM.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.