Nowa kampania reklamowa Lisnera

Opublikowano: 22 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma Uniq Lisner rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej wspierającej produkty z linii Pastella. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie znajomości past Lisner Pastella, poinformowanie o nowościach a także budowanie pozytywnego wizerunku marki Lisner.

Reklamę Pastelli będzie można zobaczyć od połowy kwietnia do końca maja w ogólnopolskiej prasie kobiecej oraz na tablicach outdoorowych w największych polskich miastach. Grupę docelową stanowią głównie kobiety w wieku 20 – 45 lat o dochodach przekraczających 1 400 PLN na gospodarstwo domowe.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa layoty reklamowe, które doskonale oddają zalety past kanapkowych Pastella oferowanych przez markę Lisner. Pastella to szeroka gama past do smarowania pieczywa. Produkty z linii Pastella dostępne są w wersji rybnej oraz warzywnej o czym informują przygotowane layouty.

1.    „Paste love kanapki” – nowy produkt rybny – Pastella z pstrąga
2.    „Paste love od pierwszego kęsa” – nowy rodzaj produktu – pasty warzywne

Nowa kampania reklamowa Lisnera 1

Reklamy Pastelli ukażą się w magazynach kobiecych, lifestyle’owych i rodzicielskich – m.in. w „Gali”, „Vivie”, „Przyjaciółce” oraz „Twoim Stylu”, a także na bilbordach w 10 największych aglomeracjach – m.in. 
w Warszawie, Poznaniu i Krakowie.

Kreację przygotowała agencja reklamowa JUST, a media zaplanował i zakupił dom mediowy STARCOM.

Hanna LaskowskaNowa kampania reklamowa Lisnera

Podziel się!

O autorze

hania