Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Żywiec „Nie każdy”. Prowadzona jest w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz sieci multipleksów.
Ideą kampanii „Nie każdy” jest podkreślenie, jak ważna w życiu jest wyjątkowość i niepowtarzalność, również wyjątkowość marki Żywiec. W inauguracyjnej odsłonie kampanii, zaprezentowana zostanie pierwsza z serii nowych kreacji wizerunkowych marki. W spocie przedstawieni są ludzie realizujący swoje pasje z hasłami: „nie każdy może poczuć przestrzeń”, „nie każdy może poczuć dumę”, czy „nie każdy może poczuć wolność”. W atmosferze wyjątkowości zaprezentowane jest także piwo Żywiec, bo przecież „nie każde piwo to Żywiec”.
– Idea kampanii przekazana jest w dość przewrotny sposób. Mówiąc, że „nie każdy może poczuć przestrzeń”, „dumę”, czy „różnicę”, tak naprawdę chcemy zachęcić wszystkich do odkrywania swoich pasji, szukania nowych wyzwań i dokonywania dobrych wyborów. – mówi Bartłomiej Dyliński, Senior Brand Manager marki Żywiec.
Podczas kampanii marki Żywiec, zwiększona zostanie aktywność reklamowa
w tematycznych stacjach telewizyjnych, w celu precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej. Zaplanowane media obejmują ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne: TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery, Canal+. Spot będzie prezentowany także w systemie HD w National Geografic HD, Canal+ Sport HD oraz nSport.
Kampania „Nie każdy” prowadzona będzie również w Internecie, w dwóch odsłonach – na przełomie wiosny i lata oraz jesienią. Spoty reklamowe w sieci multipleksów pojawią się w czerwcu oraz we wrześniu.
Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, za produkcję filmową odpowiada Opus Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia oraz agencja medialna Media Concept.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.