Nowa kampania reklamowa Merlin.pl

Opublikowano: 6 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Sklep internetowy Merlin.pl otworzył nowy dział – merlinprezenty. Dział ten proponuje ok. 10 tysięcy różnorodnych, spersonalizowanych podarunków. Nowy dział rusza przed świętami Bożego Narodzenia i jest główną osią rozpoczynającej się 5 listopada kampanii reklamowej Merlina, która potrwa do grudnia.
Dział ten proponuje ok. 10 tysięcy różnorodnych, spersonalizowanych podarunków. Ma za zadanie pełnić przede wszystkim funkcję doradczą. Towary podzielone są na kilka kategorii w zależności od okazji, którą mają uczcić (takie jak ślub, nowe mieszkanie, chrzest), od roli, jaką obdarowywana osoba pełni w naszym życiu (czy to babcia, dziadek, dziewczyna, tata), w jakim jest wieku, jaką ma osobowość (intelektualista, romantyk, elegant, smakosz, mający wszystko) oraz czym się interesuje (manga-maniak, wędkarz, majsterkowicz).

Nowy dział rusza właśnie teraz, tuż przed szczytem zakupowym przed świętami Bożego Narodzenia. Jest główną osią rozpoczynającej się 5 listopada kampanii reklamowej Merlina, która potrwa do grudnia. Reklamy znajdą się w największych portalach internetowych, takich jak Onet, WP i Interia,  również w tradycyjnych mediach – telewizjach ogólnopolskich  (TVN ,TVP, TV4, Polsat) oraz kanałach tematycznych. Reklamy będzie można też zobaczyć m.in. na Youtube.

Kreację przygotowała agencja Zero7 (która wspólnie z Merlinem wygrała nagrodę Effie za ubiegłoroczną kampanię reklamową), zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:CIA. Ubiegłoroczna kampania koncentrowała się na budowaniu wizerunku, tegoroczna jest kampanią prosprzedażową.

Hanna LaskowskaNowa kampania reklamowa Merlin.pl

Podziel się!

O autorze

hania