Od poniedziałku 5. września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa nazwa.pl promująca strony WWW oraz nowy wizerunek marki.
To nie koniec zmian w nazwa.pl – w kampanii została również zaprezentowana nowa identyfikacja wizualna. Nowy, lżejszy krój czcionki w odświeżonym logo symbolizuje dynamikę, otwarcie na zmiany. Poprzednia identyfikacja obowiązywała od 2003 roku i nadszedł czas na zmiany – mówi Tomasz Żyła, prezes zarządu – to tylko czubek góry lodowej.
W przesłanej informacji prasowej nazwa.pl wyjaśnia:
Bohaterami kampanii prowadzonej w duchu mitologicznym jest trójka bogów: Serwerus, Domena i Strona oraz jeden śmiertelnik – uosobienie klienta, przedsiębiorcy który znajduje się pod troskliwą opieką bóstw.
Główna bohaterka kampanii, Strona WWW to wirtualna bogini o wielu twarzach i adresach. Miliony użytkowników sieci obserwują ją codziennie w oknie przeglądarki internetowej. Towarzyszący jej Serwerus to bóstwo… pojemne. Z ogromnym apetytem na życie i dane. Jest strażnikiem plików – czuwa nad ich bezpieczeństwem. Domena to drapieżna i piękna bogini, uwodząca internautów jednym spojrzeniem. Domena jest Panią Internetu, która rządzi wirtualnym światem i jego użytkownikami. Postacie nie zostały powołane do życia tylko na użytek jednej kampanii, będą one obecne dłużej – stanowiąc charakterystyczny, stały element komunikacji firmy.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!