McDonald’s Polska rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej prezentującej firmę jako pracodawcę. Po ubiegłorocznym sukcesie spotu reklamowego „A może frytki do tego?” lider polskiego rynku gastronomicznego kontynuuje kreatywną komunikację najmocniejszych aspektów swojej oferty pracy i możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Prezentowanie autentycznych korzyści z pracy w McDonald’s jest dla nas istotnym celem – mówi Adam Pieńkowski, dyrektor działu marketingu McDonald’s Polska – Konsekwentnie realizujemy go od kilku lat wykorzystując różnorodne platformy komunikacyjne. Kampanie telewizyjne są ważnym elementem takiej strategii. Tak jak zawsze stawiamy na oryginalność i autentyczność przekazu. Dobry pomysł powoduje, że efektywniej docieramy z naszym komunikatem. Przynosi to wymierne rezultaty, a nasze działania są doceniane. Zarówno zewnętrznie, o czym świadczą wyniki badań, jak i na forum korporacyjnym gdzie zostaliśmy wyróżnieni na poziomie europejskim za najbardziej kreatywne działania wspierające wizerunek firmy jako pracodawcy.
Tym razem do ogólnopolskich stacji telewizyjnych trafia spot pn. „Moja historia”. Ilustruje ścieżkę zawodową młodego chłopaka, który poszukuje pracy w różnych miejscach starając się by oferta odpowiadała jego stylowi życia i oczekiwaniom. Praca w McDonald’s oferuje mu korzyści, które są dla niego najistotniejsze: godziwe zarobki oraz tak ważne dla młodej osoby elastyczne godziny pracy i dobra atmosfera. Przy produkcji zastosowano nowoczesne techniki zdjęciowe (motion control) i montażowe wzmacniające jakość przekazu.
„Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej firmy McDonald’s Polska była dla nas autentycznym wyzwaniem” – mówi Katarzyna Karaim-Baranowska, senior account manager z agencji reklamowej DDB Warszawa – poprzednia produkcja spowodowała, że poprzeczka zawisła naprawdę wysoko. Spot został zauważony i bardzo ciepło przyjęty. Wyrażenie „a może frytki do tego?” weszło nawet do mowy potocznej. Doceniono oryginalność kreacji w tak wymagającym temacie jak prezentacja oferty zatrudnieniowej. Duża w tym zasługa dobrej współpracy i otwartości klienta. Jesteśmy bardzo ciekawi efektów nowej kampanii”.
Emisja spotu w największych stacjach telewizyjnych rusza 21 lutego. Można go będzie obejrzeć w TVP 1 oraz TVP 2, Polsacie, TVN i innych stacjach. Firmą odpowiedzialną za jej planowanie i zakup mediów jest OMD Macroscope.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.