26 listopada 2007 roku tygodnik Newsweek Polska oraz Bank Zachodni WBK wprowadziły na rynek wspólną kartę kredytową Visa Newsweek.
W ramach promocji każdy, kto do 10 stycznia 2008 roku otrzyma pozytywną decyzję kredytową i wykona trzy transakcje kartą, otrzymuje półroczną prenumeratę tygodnika Newsweek.
Karta Visa Newsweek zawiera dodatkowo polisę ubezpieczeniową dla narciarzy i snowboardzistów – ważną na całym świecie w sezonie zimowym 2007/2008. Każdy posiadacz karty otrzymuje członkostwo w Newsweek Club, a poprzez dokonywanie transakcji bezgotówkowych zbiera punkty, które wymienia na nagrody m.in. na kontynuowanie prenumeraty Newsweeka.
Kampania promocyjna obejmuje wszystkie tytuły Axel Springer Polska, serwis internetowy newsweek.pl oraz stronę internetową BZ WBK.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!