BLIK będzie dostępny na platformie jako kolejna metoda płatności – nowa funkcjonalność pojawi się w okresie letniej wyprzedaży na AliExpress.
BLIK oraz AliExpress, międzynarodowa platforma e-commerce, będąca częścią Alibaba Group zacieśniają współpracę. Pozwoli ona użytkownikom płacić BLIKIEM bezpośrednio na platformie podczas finalizacji zamówienia. Nowość pojawia się tuż przez startem letniej wyprzedaży, która rozpoczyna się 10 czerwca na stronie AliExpress oraz w aplikacji mobilnej platformy.
Nasza strategia rozwoju zakłada, że BLIK jest dostępny jako metoda płatności dla swoich użytkowników wszędzie tam, gdzie robią zakupy – dotyczy to polskich oraz międzynarodowych sklepów internetowych. AliExpress to dla nas ważny partner, wierzymy, że użytkownicy BLIKA będą zadowoleni z możliwości płacenia nim bezpośrednio na stronie międzynarodowej platformy zakupowej AliExpress – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
W ciągu ostatnich lat z zainteresowaniem obserwujemy rozwój BLIKA na polskim rynku i wierzymy, że współpraca z AliExpress pozwoli mu stać się europejskim liderem innowacyjnych płatności mobilnych – mówi Gary Topp, Dyrektor Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Szef Międzynarodowych Partnerstw Płatniczych w AliExpress.
Polski rynek staje się coraz ważniejszy dla AliExpress z uwagi na rosnącą popularność zakupów w Internecie. Według danych Gemius, AliExpress stał się najczęściej odwiedzaną platformą zakupową w okresie przedświątecznym 2019 roku. Klienci korzystają głównie z aplikacji mobilnej AliExpress, gdzie obecnie mogą zapłacić BLIKIEM, preferowaną formą płatności. Dla AliExpress to kolejny krok w kierunku wzmacniania pozycji na polskim rynku. W ubiegłym roku platforma rozpoczęła współpracę z InPost, dzięki której polscy klienci mogą odbierać zamówienia bezpośrednio w paczkomatach.
BLIK pojawia się jako jedna z możliwych form płatności podczas finalizowania zamówienia. Na stronie płatności wystarczy wpisać kod BLIK i zaakceptować w swojej aplikacji bankowej. Wkrótce wprowadzone zostanie także rozwiązanie One Click BLIK, dzięki któremu przy kolejnych zakupach nie będzie już konieczne wpisywanie kodu BLIK, a jedynie zatwierdzenie płatności w aplikacji bankowej. Wcześniej klienci mogli wybrać BLIKA na AliExpress w ramach różnych sposobów płatności realizowanych za pośrednictwem Przelewy24 lub PayU.
W pierwszych trzech miesiącach 2020 roku Polacy skorzystali z BLIKA blisko 78 milionów razy, z czego 57,5 miliona stanowiły transakcje w internecie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.