W Internecie pojawiła się nowa odsłona serwisu magoo.pl, katalogu promocji, wyprzedaży i ofert specjalnych dostępnych w ponad 660 sklepach internetowych i tradycyjnych.
– Dokonaliśmy nie tylko całkowitej zmiany szaty graficznej, ale zasięgając opinii przedsiębiorców również zasad, na jakich umieszczane są oferty. Obecnie przyjęty model Pay Per Click jest szeroko stosowany w Internecie i niesie sprzedawcom wiele korzyści. To, co odróżnia magoo.pl od porównywarek cen to przede wszystkim bardzo szeroka gama kategorii, w których sprzedawcy mogą zamieszczać oferty. Często przedsiębiorcy skarżą się na porównywarki, które nie tolerują produktów niszowych i mało popularnych. Z magoo.pl konsument dowie się o wyprzedaży telewizorów LCD w sklepie internetowym, ale też o drewnianym zegarze kominkowym w promocji, w małym, lokalnym sklepiku, czy o posezonowej obniżce cen na zestaw mebli ogrodowych w dużej sieci sklepów – mówią twórcy serwisu.
Zmianom w magoo.pl towarzyszy rozpoczęcie współpracy z serwisem społecznościowym www.mojbiznes.pl, skupiającym osoby zainteresowane szeroko pojętym biznesem. Pierwszym owocem współpracy jest serwis informacyjny dostępny pod adresem www.magoo.pl/serwis_informacyjny. Przedsiębiorcy skupieni wokół magoo.pl będą mogli znaleźć tam informacje dotyczące takich zagadnień jak handel, e-commerce i wiele innych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.