Portal branżowy meble.pl zmienił szatę graficzną oraz znacznie rozszerzył swoją funkcjonalność. Większość nowych zmian zainicjowali sami użytkownicy.
Pod koniec maja br. uruchomiono nową wersję portalu www.meble.pl. Dokonano znacznych zmian w nawigacji i wizualizacji strony – krytyczne elementy witryny tj. katalog producentów, katalog usługodawców czy adresy salonów sprzedaży znalazły się w górnym poziomym menu strony, łatwo dostępnym z każdej podstrony serwisu. Zmieniono kompozycje graficzną i kolorystyczną witryny, dzięki czemu portal jest bardziej przyjazny dla użytkownika.
Meble.pl znacznie zyskały na funkcjonalności – m.in. dodano nową sekcję poradnikowych artykułów branżowych wskazujących na ekspercką wiedzę autorów serwisu meble.pl nie tylko w zakresie integracji branżowej społeczności internetowej, lecz również np. w znajomości samej branży i możliwości wykorzystania w niej Internetu. Portal prezentuje i promuje również kolejną grupę podmiotów związanych z branżą meblarską – architektów i studia projektowe. Dodatkowo, prezentacja najnowszych technologii i produktów w sekcji Nowości produktowe pokazuje nowe trendy w rozwoju samej branży w Polsce i na świecie.
Niewątpliwą zaletą nowej odsłony portalu jest przedstawianie sylwetek i projektów polskich młodych, utalentowanych designerów. „Chcemy w ramach naszych możliwości wspierać i promować najlepszych młodych artystów. Dostajemy sygnały z kraju i zagranicy, że polscy projektanci są naprawdę świetni – chcemy im pomóc i dlatego meble.pl będą zawsze chętnie nieodpłatnie promować młodych zdolnych twórców.” – twierdzi Jarosław Czarnik, Dyrektor Zarządzający Portalu.
W najbliższym czasie portal będzie również realnie wspierał zawieranie transakcji. W nowej sekcji ofert zagranicznych zawarte będą najbardziej aktualne zapytania ofertowe ze strony firm zarówno z krajów Unii Europejskiej, jak i również Rosji, Białorusi czy Ukrainy. Uruchomienie tej sekcji planowane jest w ciągu najbliższych tygodni.
„Nowa odsłona www.meble.pl to dla nas znaczny krok naprzód, ponieważ zmieniła się nie tylko szata graficzna, ale i funkcjonalność portalu. Co ważne, większość zmian dyktowali nam sami użytkownicy. Oddając im niejako głos w rozwoju portalu, wdrożyliśmy ideę Web 2.0, która dla większości firm jest odległą przyszłością. Teraz czas na kolejne zawansowane funkcjonalności, które na pewno dla wielu osób będą przełomowe i po raz kolejny udowodnią fakt – wielokrotnie potwierdzany już przez zdobyte nagrody – że meble.pl to jeden z najlepszych portali branżowych w polskim Internecie.” – mówi Jarosław Czarnik, Dyrektor Zarządzający Portalu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.