Jeden z największych i najpopularniejszych serwisów z quizami – Quizeria.pl ma nową szatę graficzną. Odświeżony wygląd strony jest bardziej przejrzysty i czytelny dla internautów.
Quizeria.pl powstała w czerwcu 2007 roku z działu tematycznego serwisu Junior.reporter.pl. Autorzy i użytkownicy quizów domagali się możliwości dodawania quizów nie tylko o tematyce przeznaczonej dla najmłodszych użytkowników, co przyspieszyło decyzję o stworzeniu nowego serwisu. Obecnie na stronach Quizerii można znaleźć prawie 8000 quizów.
Zgodnie z badaniami Megapanel PBI/Gemius z marca 2009 Quizeria.pl notuje ok 1,5 mln odsłon stron miesięcznie. Większość użytkowników serwisu stanowi młodzież (prawie 80 % użytkowników ma mniej niż 24 lat, a 54 % – mniej niż 12 lat). 64 % użytkowników to kobiety, które są także autorkami większości dodawanych quizów.
Autorem quizu w serwisie Quizeria.pl może zostać każdy zarejestrowany użytkownik, jednak nie wszystkie propozycje są przyjmowane. Materiały obraźliwe, stanowiące przekaz reklamowy, nieczytelne lub niezrozumiałe nie są publikowane. Quizy pojawiają się na stronach po zatwierdzeniu przez administratora i poprawieniu błędów ortograficznych i gramatycznych.
Ich tematyka jest różnorodna i zmienia się w miarę jak zmieniają się zainteresowania nastolatków, stanowiących najliczniejszą grupę wśród autorów quizów. Quizeria.pl stanowi swego rodzaju wskaźnik, co obecnie interesuje internautów.
„Kilka lat temu każdego dnia pojawiały się nowe quizy o komiksie i serialu „W.I.T.C.H.”, później najpopularniejszymi kategoriami były „High School Musical”, „Hannah Montana” i inne seriale dla młodzieży – wspomina pomysłodawczyni i autorka strony, Katarzyna Majgier. – W tej chwili popularnością cieszy się seria „Zmierzch”. Tematyka quizów odzwierciedla też zmieniające się gusta muzyczne i dotyczące gier komputerowych. W mniejszym stopniu widać te zmiany wśród quizów dotyczących książek – dodaje Majgier, która jest także autorką książek dla młodzieży. – Od początku istnienia serwisu, jego niekwestionowanym „królem” jest Harry Potter. Na temat tej serii internauci dodali już prawie 900 quizów. Nie brak także quizów o szkolnych lekturach i klasyce, na której wychowało się kilka pokoleń Polaków.”
W planach są kolejne zmiany w Quizerii – więcej kategorii tematycznych, mających uprościć nawigację oraz wykorzystanie quizów jako nośnika reklamy.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.