Jeden z największych i najpopularniejszych serwisów z quizami – Quizeria.pl ma nową szatę graficzną. Odświeżony wygląd strony jest bardziej przejrzysty i czytelny dla internautów.
Quizeria.pl powstała w czerwcu 2007 roku z działu tematycznego serwisu Junior.reporter.pl. Autorzy i użytkownicy quizów domagali się możliwości dodawania quizów nie tylko o tematyce przeznaczonej dla najmłodszych użytkowników, co przyspieszyło decyzję o stworzeniu nowego serwisu. Obecnie na stronach Quizerii można znaleźć prawie 8000 quizów.
Zgodnie z badaniami Megapanel PBI/Gemius z marca 2009 Quizeria.pl notuje ok 1,5 mln odsłon stron miesięcznie. Większość użytkowników serwisu stanowi młodzież (prawie 80 % użytkowników ma mniej niż 24 lat, a 54 % – mniej niż 12 lat). 64 % użytkowników to kobiety, które są także autorkami większości dodawanych quizów.
Autorem quizu w serwisie Quizeria.pl może zostać każdy zarejestrowany użytkownik, jednak nie wszystkie propozycje są przyjmowane. Materiały obraźliwe, stanowiące przekaz reklamowy, nieczytelne lub niezrozumiałe nie są publikowane. Quizy pojawiają się na stronach po zatwierdzeniu przez administratora i poprawieniu błędów ortograficznych i gramatycznych.
Ich tematyka jest różnorodna i zmienia się w miarę jak zmieniają się zainteresowania nastolatków, stanowiących najliczniejszą grupę wśród autorów quizów. Quizeria.pl stanowi swego rodzaju wskaźnik, co obecnie interesuje internautów.
„Kilka lat temu każdego dnia pojawiały się nowe quizy o komiksie i serialu „W.I.T.C.H.”, później najpopularniejszymi kategoriami były „High School Musical”, „Hannah Montana” i inne seriale dla młodzieży – wspomina pomysłodawczyni i autorka strony, Katarzyna Majgier. – W tej chwili popularnością cieszy się seria „Zmierzch”. Tematyka quizów odzwierciedla też zmieniające się gusta muzyczne i dotyczące gier komputerowych. W mniejszym stopniu widać te zmiany wśród quizów dotyczących książek – dodaje Majgier, która jest także autorką książek dla młodzieży. – Od początku istnienia serwisu, jego niekwestionowanym „królem” jest Harry Potter. Na temat tej serii internauci dodali już prawie 900 quizów. Nie brak także quizów o szkolnych lekturach i klasyce, na której wychowało się kilka pokoleń Polaków.”
W planach są kolejne zmiany w Quizerii – więcej kategorii tematycznych, mających uprościć nawigację oraz wykorzystanie quizów jako nośnika reklamy.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.