Ruszyła nowa strona internetowa www.gatta.pl. Odświeżona witryna podkreśla wyjątkowy styl i charakter Gatty, pozycjonując ją jako markę, która dba o kobiety i ich piękny wygląd. Za projekt strony odpowiada Studio DN Design Group.
Nowa strona marki Gatta jest przede wszystkim witryną wizerunkową – wykorzystuje profesjonalne zdjęcia prezentując bogactwo kolekcji dostępnych w ofercie w bardzo elegancki i subtelny sposób. Przy realizacji projektu strony kierowano się estetyką – serwis wyróżnia szczegółowo dopracowana oprawa graficzna.
Firmie Ferax Iril, właścicielowi Gatty, zależało na wykorzystaniu w pełni potencjału i prestiżu marki oraz na podkreśleniu roli Justyny Steczkowskiej jako ambasadora marki. Stronę zaprojektowano również z myślą o jak najatrakcyjniejszej prezentacji asortymentu Gatty. Starano się powiązać funkcjonalny charakter produktów z emocjami. Dzięki temu, strona uwiarygodnia wizerunek marki, przekonując, że produkty Gatty dodają kobiecie elegancji i sprawiają, że staje się ona piękniejsza i bardziej świadoma swego tajemniczego uroku.
Nowatorskim rozwiązaniem jest uproszczona, bardziej czytelna nawigacja. Dodatkową zmianą poprawiającą funkcjonalność witryny są wyraźnie rozdzielone prezentacje submarek, dzięki czemu poruszanie się po stronie staje się łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Strona jest na bieżąco aktualizowana – dodawane są nowe zdjęcia oraz informacje o produktach. Obok dokonywania zakupów
w internetowym sklepie, witryna umożliwia klientom prenumeratę newslettera oraz łatwy kontakt z firmą.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.