Nowa oferta Biura Reklamy Axel Springer

Opublikowano: 26 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

1 grudnia Biuro Reklamy Prasy Codziennej Axel Springer Polska wprowadza nową ofertę sprzedaży pakietowej dzienników: FAKTU, DZIENNIKA oraz Przeglądu Sportowego.
Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zakup reklamy (ten sam layout i format) w tym samym dniu w dwóch dziennikach jednocześnie, otrzymają rabat w wysokości 10%. W przypadku emisji tej samej reklamy w trzech gazetach codziennych Axel Springer Polska, przyznanych zostanie 15% rabatu.

Jeśli publikacja jednakowych reklam nastąpi w tym samym tygodniu w dwóch dziennikach, Biuro Reklamy oferuje rabat w wysokości 5%, a przy emisji reklamy w trzech tytułach w ciągu tygodnia – 7%.

Zmiany w cenniku Biura Reklamy Prasy Codziennej są następstwem przejęcia przez Axel Springer Polska Przeglądu Sportowego na początku listopada 2007r. Nowe pakiety mają wyjść naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, uatrakcyjnić ofertę sprzedażową.

"Nasza nowa oferta pakietowa jest pierwszym krokiem do przyszłego rozwoju naszej oferty crossmediowej, z którą planujemy wyjść do klientów w 2008 roku" – mówi Jacek Makowski, dyrektor Biura Reklamy Prasy Codziennej.

Hanna LaskowskaNowa oferta Biura Reklamy Axel Springer

Podziel się!

O autorze

hania