Nowa osoba w dziale Client Service SMI

Kamila Żurawska dołączyła do działu Client Service Supermedia Interactive. Objęła stanowisko Account Managera.

Kamila zajmie się obsługą klientów i pozyskiwaniem nowych kontraktów. Do jej obowiązków będzie należeć koordynacja przebiegu i realizacji projektów internetowych, opracowanie ofert handlowych oraz koncepcji rozwiązań internetowych dla klientów SMI.

Z branżą internetową jest związana od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w agencji interaktywnej należącej do Internet Group – Interactive Marketing Partner, gdzie pracowała jako Account Manager i Jet. Mail Product Manager oraz w SARE, gdzie była zatrudniona na stanowisku Business Development Managera.

Kamila Żurawska zastąpi Michała Plutę, który w listopadzie ubiegłego roku przeszedł z SMI do Grupy Radiowej TIME, należącej do tej samej grupy kapitałowej (Grupa ZPR). Na razie Supermedia Interactive nie planuje dalszej rekrutacji do działu Client Service.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top