Firma mail.ru uruchamia Amigo, przeglądarkę internetową, która nacisk kładzie na elementy społecznościowe.
Amigo dostępna jest obecnie dla testerów. Wyróżnikiem przeglądarki ma być m.in. panel opcji, który pozwala podpiąć aplikację do wielu serwisów społecznościowych oraz poczty e-mail dostarczanej przez mail.ru. Użytkownicy mogą dzięki temu śledzić aktywność znajomych, słuchać muzyki czy aktualizować status bezpośrednio z interfejsu przeglądarki. Prosta ma być również nawigacja pomiędzy zintegrowanymi usługami.
Mail.ru chce umocnić swoją pozycję na rosyjskim rynku. A ta jest i tak bardzo mocna; firma przekonuje, że miesięcznie dociera do 81,8 proc. rosyjskich internautów. W pierwszym kwartale dochody firmy wzrosły o 45 proc. rok do roku, do poziomu 160,3 mln dolarów. W grupie skupione są takie serwisy jak Odnoklassniki (serwis społecznościowy), ICQ (platforma komunikacyjna) and Mail.ru (poczta elektroniczna i portal). Spółka posiada także udziały w takich projektach jak Zynga, Groupon, Facebook czy Vkontakte.
Stronę startową projektu Amigo znaleźć można pod adresem amigo.mail.ru.
za: TheNextWeb
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.