Do działu strategii agencji EMLab dołączyły dwie nowe osoby. Strategic Leaderem został Wojtek Zadrożniak. Paul Bachowski objął stanowisko Strategic Plannera. Obaj od wielu lat związani są z branżą marketingową.
Te dwie osoby wzmacniają dział strategii agencji EMLab. „Mocna strategia to nasz kolejny krok w kierunku tworzenia kampanii o silnych podstawach strategicznych. Nasze projekty muszą wpisywać się w dotychczasowy wizerunek firm i produktów. To dzięki dobrze przygotowanym akcjom marketingowym jesteśmy skuteczni” – mówi Julian Kozankiewicz, Partner Zarządzający EMLab. Dopełnienie działu stanowi Klara Markiewicz na stanowisku Creative Planner.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.