Telekomunikacja Polska przedstawiła nową strategię na lata 2003-2005. Dokument ten jest korektą do dokumentu przedstawionego rok temu, obejmował on strategię na lata 2002-2004.
Witold Rataj, rzecznik TP SA, w rozmowie dla Prawa i Gospodarki wyraźnie podkreślił, że strategia została ogłoszona dwa tygodnie temu, nie było jednak jeszcze publicznej prezentacji. Według rzecznika, w strategii brak wyraźnych zmian, skupiono się raczej na „budowie bardziej doskonałej oferty dla rynku hurtowego”.
Główna korektą Nowej Strategii jest zmniejszenie prognozy rynku na polu płatnych usług w Internecie.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!