20 marca wystartowała nowa odsłona internetowego serwisu firmy doradztwa finansowego Expander. Odświeżono nie tylko wygląd strony, ale także wzbogacono ją o liczne nowe funkcjonalności, które ułatwią klientom firmy dostęp do materiałów analitycznych oraz zasobów wiedzy o ofercie Expandera. Serwis został zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Adv.pl.
Prace nad nową stroną internetową www.expander.pl trwały od kilku miesięcy. Zaprezentowana 20 marca nowa wersja serwisu charakteryzuje się nowoczesnym układem graficznym i wysoką funkcjonalnością. Użytkownicy odwiedzający stronę bez trudu odnajdą na niej potrzebne informacje i zapoznają się z ofertą Expandera. Aby ułatwić korzystanie z serwisu, strona została podzielona na trzy podstawowe sekcje:
• Dla Ciebie – poświęconą finansom osobistym, kredytom i pożyczkom, inwestycjom, oszczędzaniu i ubezpieczeniom;
• Dla Firmy – przeznaczoną dla przedsiębiorców zainteresowanych ofertą Expandera;
• Expander Prestige – zawierającą informacje o usłudze Prestige, wyspecjalizowanych doradcach i placówkach.
Nowo wprowadzone funkcjonalności to m.in.:
• usprawniony system nawigacji na stronie głównej
• nowa, dynamiczna forma prezentacji notowań indeksów
• interaktywna mapa oddziałów, słownik, notatnik
• rozbudowana sekcja „Kariera”
• rotacyjny system reklam
• FAQ
Za pośrednictwem strony można także umówić się na spotkanie z doradcą Expandera, porozmawiać z konsultantem on-line, zapisać się na listę subskrybentów biuletynu, czy przeczytać aktualne analizy i raporty. W najbliższym czasie Expander planuje dalsze rozszerzanie funkcjonalności serwisu, m.in. poprzez wprowadzenie „Strefy Klienta” – wyspecjalizowanej aplikacji do zarządzania finansami osobistymi.
– Naszym celem jest, aby strona Expandera cechowała się najwyższą jakością, zarówno pod względem graficznym, jak i dostępnych na niej narzędzi i funkcjonalności. Dla naszych Klientów ma ona stanowić źródło łatwo dostępnej wiedzy o finansach, zaś dla pracowników firmy pożyteczne narzędzie, usprawniające codzienną pracę – mówi Konrad Grabowski, wiceprezes Expander Advisors.
Partnerem Expandera przy tworzeniu i obsłudze nowej strony jest firma Adv.pl, wyłoniona w drodze przetargu. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z Adv.pl z uwagi na duże doświadczenie tej firmy w realizacji projektów z zakresu marketingu internetowego. Dzięki wspólnej pracy przygotowaliśmy funkcjonalności, które są już dostępne dla naszych pracowników i klientów, albo też zostaną wprowadzone w niedalekiej przyszłości. Wierzymy, że odświeżony serwis internetowy Expandera będzie dla wielu osób podstawowym źródłem wiedzy o finansach, pełniąc rolę „osobistego asystenta”, prowadzącego przez świat inwestycji, kredytów i oszczędności – mówi Urszula Stankiewicz, dyrektor marketingu w Expander Advisors.
Wprowadzenie nowej odsłony witryny internetowej jest kolejnym krokiem w dynamicznym rozwoju nowoczesnych narzędzi i technologii wykorzystywanych przez firmę Expander. Przypomnijmy, że od grudnia 2008 trwa proces wdrażania przez Expandera systemu CRM.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.