Portal Bankier.pl podążając za nowym wyglądem swojej strony głównej zmienia też pozostałe kreacje swoich produktów.Wszyscy użytkownicy Dziennika Bankier.pl będą go otrzymywać w nowej odświeżonej formie.
Oprócz nowej szaty graficznej zostały uwypuklone cieszące się dużą popularnością sekcje: Bankier.TV, forum oraz główna wiadomość dnia.
Chcieliśmy ułatwić Czytelnikom poruszanie się po Dzienniku Bankier.pl, nie tracąc jego wcześniejszych funkcjonalności. Dziennik wciąż będzie można dopasować do własnych potrzeb poprzez wybór kategorii wiadomości będących w obszarze zainteresowań Czytelników. Zarejestrowani Czytelnicy będą mogli dodatkowo skontrolować stan swoich portfeli prowadzonych na portalu Bankier.pl – mówi Marcin Dziadkowiak szef zespołu redakcyjnego serwisu Bankier.pl
Dzięki tym wszystkim zmianom Czytelnik będzie miał bardzo łatwy, wręcz intuicyjny dostęp do wszystkich elementów nowego newslettera, w tym do wiadomości: giełdowych i walutowych, a także dotyczących finansów osobistych i firm. Znajdzie się tam również: kalendarium finansowe, przegląd prasy finansowej, oraz najpopularniejsze wiadomości dnia.
Obecnie z newslettera Bankier.pl korzysta ponad 43 tyś użytkowników otrzymując w zależności od swoich zainteresowań Dziennik Bankier.pl – wydanie poranne i popołudniowe oraz Tygodnik Firma.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.