26 lutego 2003 roku uruchomiony został całkowicie przebudowany największy polski portal branży teleinformatycznej – IDG.pl. Oficjalne otwarcie IDG.pl w nowych szatach nastąpiło prawie dokładnie w trzy lata po uruchomieniu pierwszej wersji portalu stworzonego przez wydawnictwo IDG Poland S.A.
Jeden serwis o obszernej tematyce gromadzący pod jednym adresem wszelkie informacje publikowane przez media należące do wydawnictwa IDG Poland S.A. w znacznym stopniu upraszcza dostęp do rozproszonych informacji. IDG.pl udostępnia zawartość takich czasopism jak PC World Komputer, Computerworld, CXO, Digit, NetWorld, Kino Domowe oraz serwisów online Internet Standard, IT Partner, CyberJoy, JobUniverse, Informator IT będąc wiarygodnym i aktualnym źródłem informacji dla zróżnicowanych grup użytkowników. Jako jedyny serwis online na rynku IDG.pl obejmuje szerokie spektrum informacji (ponad 100 tysięcy dokumentów) przeznaczone dla przedsiębiorstw badania i analizy rynku, informacje o produktach, usługach, wydarzeniach, programy do pobrania itd.
„Znaczną część zeszłego roku poświęciliśmy na analizy działania portalu oraz zbieraniu uwag naszych użytkowników dotyczących tego, jak IDG.pl może lepiej spełniać oczekiwania Czytelników”- mówi Michał Kreczmar, Wydawca Serwisów Online IDG Poland S.A.
Główne sekcje nawigacyjne serwisu właściwie nie uległy zmianie. Aktualności, Archiwum (dawniej sekcja Artykuły – gromadzi zawartość papierowych numerów ze wszystkich czasopism wydawanych przez IDG), FTP, Subskrypcje, Kiosk (w którym można zamówić prenumeratę czasopism IDG bądź wykupić dostęp do zasobów archiwalnych). Te elementy nawigacyjne są stale obecne na wszystkich stronach portalu, co w znacznym stopniu ułatwia nawigację.
„Nowe IDG.pl będzie doskonałym miejscem do emitowania reklam zarówno tych kierowanych do bardzo szerokiego grona odbiorców – IDG.pl ma największy zasięg wśród naszych witryn – jak i bardzo szczegółowo profilowanych kampanii dla branży IT – uważa Dariusz Sokołowski, Szef Sprzedaży Online IDG Poland S.A. – Szczegółowe pogrupowanie tematyczne tekstów pozwoli nam na precyzyjne umieszczenie reklam naszych klientów w wydzielonych kontekstowo sekcjach.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.