Hill & Knowlton, Inc. , jedna z największych na świecie firm oferujących usługi konsultingowe z zakresu PR i komunikacji, wprowadza nową tożsamość wizualną. Nowy wizerunek to rezultat kilku miesięcy prac nad zmianą identyfikacji korporacyjnej, kierunku rozwoju marki oraz wyniku badań przeprowadzonych wśród wybranych grup pracowników, partnerów i klientów.
„Po 75 latach obecności na rynku wciąż się rozwijamy i jesteśmy gotowi do oferowania innowacyjnego sposobu myślenia i doradzania klientom – a zmiany te zaczynamy od nas samych”, powiedział Paul Taffee, Prezes Hill & Knowlton, Inc. „Nowa marka Hill & Knowlton wyraża tożsamość naszej firmy – wszechstronność i kreatywność równoważone przez profesjonalizm i dojrzałość. Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek doskonale odzwierciedla nasze wartości, możliwości i aspiracje.”
Nowa identyfikacja wizualna Hill & Knowlton to wprowadzenie nowego dynamicznego liternictwa i zastosowanie nowych żywych kolorów: ceglasto-czerwonego i pomarańczowego w miejsce kobaltowego błękitu. Wraz ze zmianami wizualnymi opracowano najistotniejsze dla marki elementy i wartości, które odzwierciedlają kulturę Hill & Knowlton.
„Doświadczenie, wiedza i zaangażowanie – to dzięki nim od lat odnosimy sukcesy” – powiedział Paul Taffee. „Nasze wartości – różnorodne umiejętności, pasja, kreatywność, innowacyjność, poświęcenie, indywidualne podejście, spójność i najwyższy standard oferowanych usług – urzeczywistniają to, w co wierzymy – w siłę komunikacji przynoszącą pozytywną zmianę, która jest motywacją każdego działania tak dla klientów, jak i dla naszych pracowników.”
The Partners, jedna z wiodących agencji kreatywnych z grupy WPP, opracowała nowy system identyfikacji wizualnej Hill & Knowlton. Bisqit, londyński butik kreatywny Hill & Knowlton wprowadził ten system w życie.
http://www.hillandknowlton.com
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.