Nowa tożsamość wizualna Hill & Knowlton

Hill & Knowlton, Inc. , jedna z największych na świecie firm oferujących usługi konsultingowe z zakresu PR i komunikacji, wprowadza nową tożsamość wizualną. Nowy wizerunek to rezultat kilku miesięcy prac nad zmianą identyfikacji korporacyjnej, kierunku rozwoju marki oraz wyniku badań przeprowadzonych wśród wybranych grup pracowników, partnerów i klientów.

„Po 75 latach obecności na rynku wciąż się rozwijamy i jesteśmy gotowi do oferowania innowacyjnego sposobu myślenia i doradzania klientom – a zmiany te zaczynamy od nas samych”, powiedział Paul Taffee, Prezes Hill & Knowlton, Inc. „Nowa marka Hill & Knowlton wyraża tożsamość naszej firmy – wszechstronność i kreatywność równoważone przez profesjonalizm i dojrzałość. Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek doskonale odzwierciedla nasze wartości, możliwości i aspiracje.”

Nowa identyfikacja wizualna Hill & Knowlton to wprowadzenie nowego dynamicznego liternictwa i zastosowanie nowych żywych kolorów: ceglasto-czerwonego i pomarańczowego w miejsce kobaltowego błękitu. Wraz ze zmianami wizualnymi opracowano najistotniejsze dla marki elementy i wartości, które odzwierciedlają kulturę Hill & Knowlton.

„Doświadczenie, wiedza i zaangażowanie – to dzięki nim od lat odnosimy sukcesy” – powiedział Paul Taffee. „Nasze wartości – różnorodne umiejętności, pasja, kreatywność, innowacyjność, poświęcenie, indywidualne podejście, spójność i najwyższy standard oferowanych usług – urzeczywistniają to, w co wierzymy – w siłę komunikacji przynoszącą pozytywną zmianę, która jest motywacją każdego działania tak dla klientów, jak i dla naszych pracowników.”

The Partners, jedna z wiodących agencji kreatywnych z grupy WPP, opracowała nowy system identyfikacji wizualnej Hill & Knowlton. Bisqit, londyński butik kreatywny Hill & Knowlton wprowadził ten system w życie.

http://www.hillandknowlton.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top