Firma Kaspersky Lab, producent oprogramowania służącego do ochrony danych, informuje o opublikowaniu nowej, polskojęzycznej wersji oprogramowania Kaspersky Administration Kit (5.0.1104) służącego do scentralizowanego zarządzania ochroną antywirusową w sieciach firmowych. W celu ułatwienia użytkowania oraz zwiększenia wydajności wprowadzono wiele zmian i udoskonaleń w interfejsie, architekturze i funkcjach aplikacji.
Dzięki ponad 50 udoskonaleniom nowa wersja oprogramowania Kaspersky Administration Kit jest jeszcze bardziej ułatwia pracę administratora. Przede wszystkim, nowy interfejs konsoli administracyjnej czyni ją łatwiejszą w użytkowaniu. Zwiększono stopień automatyzacji czynności administracyjnych – nowe komputery podłączane do sieci są wykrywane i rejestrowane bez konieczności udziału administratora. Komputery te mogą zostać automatycznie dodane do wskazanej grupy administracyjnej.
W nowej wersji udoskonalono jakość przetwarzania zainfekowanych plików. Administrator może centralnie przechowywać listę podejrzanych plików poddanych kwarantannie na stacjach roboczych działających w firmowej sieci. Wprowadzono także obsługę wielu profili dla tej samej aplikacji wraz z aktywacją określonego profilu podczas ataku wirusa.
Kaspersky Administration Kit służy do scentralizowanego zarządzania firmowymi systemami antywirusowymi działającymi w oparciu o produkty Kaspersky Lab. Aplikacja zapewnia optymalizację pracy administratora dzięki możliwości kontrolowania i monitorowania ochrony w sieci niezależnie od jej rozmiaru i struktury geograficznej. Kaspersky Administration Kit obsługuje wszelkie typy konfiguracji sieci wykorzystujących protokoły TCP/IP.
Kaspersky Administration Kit pozwala administratorowi na wykonywanie szeregu operacji sieciowych z poziomu własnej stacji roboczej. Oprogramowanie może zostać wykorzystane do przeprowadzenia zdalnej instalacji produktów Kaspersky Lab na nieograniczonej ilości komputerów oraz do uaktualniania antywirusowych baz danych (automatycznie lub na podstawie terminarza) wszystkich aplikacji zainstalowanych w firmowej sieci, bez potrzeby każdorazowego pobierania danych z Internetu. Produkt wyposażony jest w zaawansowany system raportowania, który może ostrzegać o szeregu zdarzeń, włącznie z wykryciem wirusa, błędem podczas aktualizacji, a także wykryciem nowego komputera w sieci.
Administrator może grupować firmowe stacje robocze uwzględniając pełnione przez nie funkcje oraz zainstalowane aplikacje. Scentralizowana konfiguracja aplikacji przeprowadzana jest w oparciu o profile grupowe utworzone przez administratora. Jednocześnie, parametry aplikacji mogą być konfigurowane oddzielnie dla poszczególnych komputerów. Administrator może także dostosować funkcjonowanie aplikacji poprzez tworzenie i uruchamianie zadań dla zestawu komputerów przypisanych do różnych grup administracyjnych.
Kaspersky Administration Kit wyposażony jest w kompletny system gromadzenia danych i generowania raportów. Program pozwala na scentralizowane przechowywanie informacji o funkcjonowaniu wszystkich aplikacji firmy Kaspersky Lab zainstalowanych w sieci firmowej, weryfikację poprawności funkcjonowania tych aplikacji oraz generowanie raportów w oparciu o zgromadzone dane. Raporty mogą być przedstawiane z różnym stopniem szczegółowości.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.