Sieć IPFON – oferująca usługi telefonii internetowej, do korzystania z których nie potrzebny jest komputer – uruchomiła nową wersję swojego systemu IPFON 24. Najważniejsze zmiany to bardziej ergonomiczna szata graficzna oraz 2 nowe darmowe usługi: poczta głosowa i przekierowanie połączeń.
Nowa szata graficzna została stworzona zgodnie z sugestiami zebranymi przez ostatnie miesiące od użytkowników sieci IPFON. Wprowadzone w niej zmiany zwiększają ergonomiczność i intuicyjność obsługi systemu IPFON 24, umożliwiając tym samym łatwiejsze zarządzanie własnym kontem telefonicznym.
W nowej wersji IPFON 24 zostały także uruchomione 2 nowe usługi. Pierwsza z nich – poczta głosowa – umożliwia dzwoniącemu pozostawienie wiadomości głosowej na skrzynce głosowej abonenta IPFON, w przypadku gdy ten nie może odebrać telefonu (telefon jest zajęty lub użytkownik nie jest zalogowany). Wiadomość jest następnie przesyłana w postaci pliku dźwiękowego na wskazany adres e-mail. Użytkownik może także nagrać własne powitanie.
Druga nowa usługa umożliwia użytkownikom IPFON’a określenie, na jaki numer tel. komórkowego lub stacjonarnego mają być przekierowane połączenia, w określonej przez niego sytuacji (gdy nie odbiera, gdy zajęte, gdy jest niezalogowany).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.