Yahoo wprowadziło nową funkcję do swojego Media Playera. Od teraz każdy twórca strony WWW może przy pomocy kodu JavaScript umieścić w serwisie przycisk „play”, który uruchomi aplikację i odtworzy wskazany w linku plik – podał news.com.
Dotychczas funkcja ta działała tylko w ramach serwisu Yahoo Music i dotyczyła wyłącznie plików hostowanych w ramach tej witryny. W nowej wersji Yahoo Media Player obchodzi to ograniczenie – kod da się wkleić na dowolnej stronie, a link może prowadzić do jakiegokolwiek utworu. Reakcja zawsze jest ta sama – program uruchomi się i rozpocznie odtwarzanie danego pliku.
To nie jedyna nowa usługa od Yahoo. Druga pojawiła się w serwisie Yahoo Travel. Chodzi o mechanizm wyszukujący FareChase, zakupiony przez Yahoo cztery lata temu, ale dotychczas pełniący jedynie funkcję uzupełniającą. Teraz FareChase jest domyślnym silnikiem. Dotychczasowy – Travelocity – został nazwany „classic search”. Nadal działa w tle – napisał TechCrunch.
Celem Yahoo jest utrzymanie pozycji lidera wśród turystycznych porównywarek cenowych i definitywne pokonanie najgroźniejszego rywala – serwisu Kayak (który niedawno przejął za 200 mln USD witrynę Sidestep). Dzięki FareChase Yahoo ma w swojej bazie więcej ofert wakacyjnych niż konkurent. Można więc spodziewać się zwiększenia przewagi Yahoo Travel nad Kayakiem (7.3 mln do 6.3 mln unikalnych użytkowników za grudzień według comScore).
Źródło: ArsTechnica/TechCrunch
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.